Hey Pb wat rot! Ga je nog wel mee zonder paard, of op het paard van Pletje?
Hier de stand van zaken:
De rit zal om half 1 beginnen bij het natuurgebied de Marnewaard. Het begin plek wordt eind deze week bekend gemaakt. Deelnemers:
Met paard: Linky Pletje Tendence Bellafigura Ilegra
Zonder paard: Cheyenne PB?
Zijn er ook mensen die zich geroepen voelen om foto's te maken en voor een hapje en een drankje te zorgen? Chey misschien wil jij foto's maken? Mag wel met mijn spiegel reflex. Een hapje en een drankje mag ook na de tijd bij ons, als jullie dat een leuk idee vinden.
Anoniem
Geplaatst: 15-12-11 14:06
Voor mij wordt het hem niet. De persoon met wie ik eventueel mee zou rijden heeft verjaardag. Verder moet ik ook eerlijk bekennen dat de voorspellingen niet rooskleurig genoeg voor mij zijn om met [paard] te komen. Ik ben geen watje maar 2 uren rijden met guur weer is me net iets te koud.
linky
Geplaatst: 15-12-11 19:15
Ik wacht de weerberichten nog even af, maar bij weer als vandaag haak ook ik af. Je wordt er chagerijnig van, wat een water...............
Lusten jullie iets van...Appeltaart ?? Ben dit weekend aan het bakken en ik denk niet dat we het hier opkrijgen. OF kwarktaart....of...cake ? (Alhoewel ik het misschien niet mee durf te nemen met Appalin haar vader als bakker....)
Ik wil wel foto's maken hoor ! Zal mijn best doen in ieder geval !
Heb net de gedetailleerde voorspelling voor a.s. weekend op buienradar bekeken. Morgen een mager zonnetje en een graad of zes in de middag. Zondagmorgen nog regen, maar s middags droog. Weliswaar somber, bewolkt en niet warmer dan een graad of drie, vier, maar wel droog en geen harde wind!! We blijven duimen! Met zijn hoevelen zijn we nu? Vier?
Ik heb nu weer 2 duimen over, dus het gaat goedkomen !!!
Ik voorspel : Bewolkt, met een heerlijke appeltaart en cake in het vooruitzicht ! Mjummyyyy ! Zal extra mijn best doen voor jullie
appalin
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-11 15:35
Het waait hier nu ook niet hard, wat eerst wel zou... Het weer is altijd moeilijk te voorspellen. Maaaaarrrr, we houden hoop... En ik hoop ook een beetje op mijn herstel. Als ik me voel zoals ik me nu voel, wordt het voor mij helaas niet een geschikt uitje Maar daar gaan we niet van uit!