?Kandidaten ?Antwerpen ligt centraal
?
! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tessake schreef:hier is de link van de ardenne voor mensen die dat graar zouden willen doen
http://www.lesolivettes.be/dutch/index_dutch.html
Voor mij is tot daar geraken geen enkel probleem, en ik heb nog nooit een Merens van dichtbij of van veraf gezien, dus dat zou mooi meegenomen zijn.
weet ik nog wel een leuk adres, bedacht ik me daarstraks. Ik begeleid al jaren paarden- en ponykampen voor Topvakantie (als ritmeester) en soms vinden die kampen plaats in Chevetogne (bij Ciney), op de manège van het provinciaal domein. We logeren dan in een gebouwtje dat tegen de binnenpiste aanligt (een achttal slaapkamers met per kamer 3 stapelbedden) en de polyvalente ruimte is de vroegere cafetaria, vandaar kan je dus in de binnenpiste kijken. Buiten de schoolvakanties kan je dat gebouw huren voor ik geloof iets van een € 260 per weekend, als je met een hoopje bent is dat dus supergoedkoop. Je zit dan echt in de manège, & er zijn daar paarden genoeg te huur, want buiten de schoolvakanties zijn er geen toeristen en dan staan de paarden quasi stil. Het is helemaal geen luxe manège, integendeel zelfs. Maar het kan er nog wel net mee door. Alhoewel het soms wel een slordige boel is daar. Eigen paarden kunnen gemakkelijk mee, & in de omgeving kan je geweldige buitenritten maken! Maar dit is te hoog gegrepen, niet? Eilandje"]
[quote="Tessake schreef:hier is de link van de ardenne voor mensen die dat graar zouden willen doen
http://www.lesolivettes.be/dutch/index_dutch.html
Voor mij is tot daar geraken geen enkel probleem, en ik heb nog nooit een Merens van dichtbij of van veraf gezien, dus dat zou mooi meegenomen zijn.
weet ik nog wel een leuk adres, bedacht ik me daarstraks. Ik begeleid al jaren paarden- en ponykampen voor Topvakantie (als ritmeester) en soms vinden die kampen plaats in Chevetogne (bij Ciney), op de manège van het provinciaal domein. We logeren dan in een gebouwtje dat tegen de binnenpiste aanligt (een achttal slaapkamers met per kamer 3 stapelbedden) en de polyvalente ruimte is de vroegere cafetaria, vandaar kan je dus in de binnenpiste kijken. Buiten de schoolvakanties kan je dat gebouw huren voor ik geloof iets van een € 260 per weekend, als je met een hoopje bent is dat dus supergoedkoop. Je zit dan echt in de manège, & er zijn daar paarden genoeg te huur, want buiten de schoolvakanties zijn er geen toeristen en dan staan de paarden quasi stil. Het is helemaal geen luxe manège, integendeel zelfs. Maar het kan er nog wel net mee door. Alhoewel het soms wel een slordige boel is daar. Eigen paarden kunnen gemakkelijk mee, & in de omgeving kan je geweldige buitenritten maken! Maar dit is te hoog gegrepen, niet?free schreef:Topvakantie? Meent get? Ale ik ook, ma dan als groom, héhé. Ma ben wel nog ni als groom in chevetogne geweest enkel nog ma in Leignon.
)
Idra schreef:Nou, als we met zijn 10en gaan, is een weekend van 250 EUR toch helemaal niet duur? En we nemen spaghettisaus ingevroren mee ofzo, iedereen neemt wat mee (brood, confituur, choco, water, dat soort dingen), zodat we de andere kosten tot een minimum kunnen beperken?
Dat moet gewoon te doen zijn! En bezorgde ouders komen ook gewoon mee, en die maken er een stapweekendje van!

vanity"]
[quote="Spikkel schreef:Ja maar ik denk niet dat ze mij en mijn leeftijdgenotenzomaar eventjes gaan brengen naar Ardennen
!En met de trein kan je niet naar Ardennen hé ?
hihi
ik mag toch ook mee hé

sofiekexxx"]
[quote="vanity"][quote="Spikkel schreef:Ja maar ik denk niet dat ze mij en mijn leeftijdgenotenzomaar eventjes gaan brengen naar Ardennen
!En met de trein kan je niet naar Ardennen hé ?
hihi
ik mag toch ook mee hé