Gelderse bokker gaan een strandrit maken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Gelderse bokker gaan een strandrit maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:20

Oke, het staat hier genoteerd op de kalender dat die dag de auto voor mij is :D (nu alleen vriendlief nog even zeggen dat hij zijn auto kwijt is die dag :P)

Heb er zin in !!! Ben benieuwd naar alle geweldige knollies !

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 23:45

Cheytjuh schreef:
Oke, het staat hier genoteerd op de kalender dat die dag de auto voor mij is :D (nu alleen vriendlief nog even zeggen dat hij zijn auto kwijt is die dag :P)

Oplader of batterijen paraat voor de rit ;)

Natasja: Wat voor een slaapzak heb jij?

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:08

PaysBas schreef:
Cheytjuh schreef:

Oplader of batterijen paraat voor de rit ;)

Jups, heb 3 setjes oplaadbare batterijen en er passen rond de 2000 goede kwaliteitsfoto's op de camera dus ik ben mooi bezig *-:)

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 08:26

Ik zal vanavon bij mijn ouders op routenet kijken. Als t langer wordt dan anderhalf a 2 uur ben ik bang dat ik de auto en trailer niet mee krijg.

@linky: anders moeten de noorderlingen maar naar t lauwersmeergebied, lekker over t militair oefen terein met zn lange zandpaden en even op t hondenstrand ;)

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:32

Meyendel is voor noorderlingen echt een brug te ver, tenminste ik doe er 3½ uur over als alles meezit en dan ook weer terug èn een flinke rit, dat doe ik mezelf en Roos niet aan.

Appalin het Lauwersmeer klinkt wel heel annlokkelijk moet ik zeggen, daar ben ik ook nog nooit geweest. Misschien ook wat voor Ilegra?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:39

Ik vind het ook te ver rijden maar goed ik zou dan mee gaan als supporter dus dan vind ik het minder erg.

Welk strand hadden jullie in gedachten Linky en Appalin? (lauwersmeer lijkt me leuk hoor :j daar zijn we met de huifkar ook al eens geweest.)

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:54

Linky ben jij nog nooit in t lauwersmeer gebied geweest? Wij rijden daar een paar keer per jaar en als ik me op een zondag slecht voel rij ik daar heen in de auto en ga ik een uitgebreide wandeling maken met manno.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:58

Lijkt me ook niet realistisch hoor voor de noorderlingen, zou ik jezelf en je paard niet aan doen zo'n lange dag en dan moet je al helemaal niet in de files komen. Wel erg jammer want dan zien we elkaar niet!

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:02

het blijft lastig om voor iedereen een goede lokatie te vinden zodat de reistijd beperkt blijft. Ik rij overal wel heen ik woon zo centraal en zolang het hooinet gevuld is staat Monty ook rustig.

ik heb de datum genoteerd in m'n agenda ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:06

Nou een strand in Noord Holland kan toch ook?? dan is het voor Linky en Appalin misschien nog wel te doen.
Meyendel is toch zuidholland?

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:30

Opende - wijk aan zee is 151 - 164 km
Opende - Katwijk is 186 - 202
Vindt het allebei behoorlijk ver moet ik zeggen hoor!

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:07

Meyendel ligt daar nog onder, maar om mij hoeven jullie niet allemaal naar het noorden te komen hoor! Want dan hebben we het omgekeerde verhaal.................. Alhoewel, ik kan zowiezo twee gasten met paard herbergen voor de nacht.............

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:40

linky schreef:
Meyendel ligt daar nog onder, maar om mij hoeven jullie niet allemaal naar het noorden te komen hoor! Want dan hebben we het omgekeerde verhaal.................. Alhoewel, ik kan zowiezo twee gasten met paard herbergen voor de nacht.............

Weet ik :j Ik denk dat het gewoon 2 strandritten moeten worden en dat degenen voor wie de rit dan haalbaar is, gaan komen.

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:24

Overnachting zal niet meevallen, want welke manage/pension oid heeft zo veel stallen vrij???

Ik heb geen paard mee, dus ik hoor het wel.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:27

Ik heb een heel groot huis ;-) maar geen bedden.
Maar laten we de eerste rit maar zonder overnachting plannen denk ik?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:58

Bij Meijendel geen idee hoeveel parkeerplek er is, kijken of ik daarachter kan komen (vriendin van mij rijdt daar wel eens).

Ik ga ook thuis overleggen wat betreft de datum! Mijn zus heeft nog geen baby uitgepoept, maar neem aan dat ze niet tot de 11e december gaan wachten (hooguit 2 weken toch). Ik ga mijn paps eens lief aankijken, en de staleigenaar voor de trailer. En anders kom ik zonder paard langs! *gaat auto reserveren*

2 strandritten lijkt mij niet ondenkbaar omdat we allemaal zo ver uit elkaar wonen. Wel jammer, maar ik ga ook niet uren met de trailer, dan nog rijden en dan weer terug in de trailer. Dat is enorm pittig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:19

Okay lauwersoog voor de Noordelingen en Meyendal voor de zuidelingen :D

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:21

Ik wil misschien ook wel mee, maar dat ligt een beetje aan de locatie. Ik kom uit gelderland..

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:22

Ik vind het prima, al ga ik dan liever wel naar het Noorden om foto's te schieten. Kan ik eventueel ook nog bij de bakkie op bezoek erna :)

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 22:59

Lynn_x schreef:
Ik wil misschien ook wel mee, maar dat ligt een beetje aan de locatie. Ik kom uit gelderland..

Blitz is volgens mij er eentje uit Janne haar stallen.

Meyendel is dus op 11/12.

Mochten jullie bang zijn voor koude voeten, troost je ik neem een stel warme voetjes mee :D

Verzoek:
Plannen de noordelingen de strandrit op een andere datum.
Wil daar ook wel aanhaken.
Heb min of meer bij een zeer leuk B&B& een reservering onder voor behoud gemaakt.

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:09

:D

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 23:16

Aah ha ja ja B&B heet niet Haas ;)

We gaan zorgen dat die promotie er komt qua veelzijdigheid maar ook qua saamhorigheid!!!

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:33

Aah cool, op welke dagen gaan jullie dat doen?

Hebben jullie ook allemaal kerstvakantie toevallig? Ik ben wel in voor leuke uitjes met paard :) In het kader van saamhorigheid :)

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:38

Ik heb ook kerstvakantie ! :D

Enne, misschien een promotieteam oprichten onder ons dames ? Met al onze geweldige geldersen ^^? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:45

Verzoek tot een andere datum w.b.t. strandrit (lauwersoog is eigenlijk niet echt een strand maar wel veel water :j ).
Ik moet nog even heel goed nadenken of ik dan wel besluit [paard] mee te nemen.
Want ik ben namelijk een ongeloverlijk kou kleum, dus als PB die warme voet dingen ook heeft voor borsten en handen :+ dan klinkt dat al een stuk aangenamer.