denkt heel hard na maar kan me het niet meer herinneren..
Sita_
Geplaatst: 25-10-11 22:27
Ja, ik kan t ook niet uitleggen Vlak voor waar we toen vekeerde afslag namen op dat open stuk waar we toen geposeerd hebben bij dat struikje en we ingehaald werden door 2 paarden in galop Daar een stukje verder lag een meertje..
voor zover ik Weet is er daar geen meer waar je in kan met je paard wat vertrouwd is en mag. Maar vraag vriendin van mij Morg wel ff. Die kent het daar op haar duim!
Homiafortuna
Geplaatst: 25-10-11 23:17
Oh als model graag. Als ik foto's ga maken staat het er altijd anders op dan dat ik het in gedachten heb, dus dat wordt niks.
marjan1986
Geplaatst: 25-10-11 23:35
jullie bedoelen waarschijnlijk het wyldemerk meer in Oudemirdum/gaasterland. Dat is niet echt een meer waar je met paard in kan en ook slechte parkeergelegenheden. Voor de rest is er niks op de waterbak bij manege gaasterland en wat kleine plasjes op de golfbaan na Maar denk niet dat ze blij met ons zijn als weer over hun veld gaan ploegen.
Kuinre heeft wel meerdere meertjes,maar dat is niet echt geschikt voor paarden... Meer voor honden
zoals het er nu naar uitziet kan ik nog niks plannen voor Dec mijn vriend zit in de strooidienst,maar ze schieten maar niet op met het rooster... Ik heb dus totaal geen inzicht in welke datums ik wel of niet zou kunnen.... dus plan maar gewoon,dan blijft ik nog wel even op de reserve lijst staan