zoals het er nu voorstaat gaat het feest losbarsten in februari i.p.v. januari. Ik heb een datum los kunnen peuteren en wel 22 februari. Er komen mogelijk nog andere data vrij, maar die meld ik dan later wel 
Mayo… you wish!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
you’ve tricked me!! Vrouwen!!
)
)
). Ik heb even geen idee mee hoeveel ik vorig jaar vroeg voor de bbq en het drinken e.d. Kan iemand even mijn geheugen opfrissen (heb geen zin om te zoeken
). Het zou prettig zijn als dit bedrag op mijn bankrekening wordt overgemaakt. Dan hoef ik het niet allemaal voor te schieten want gezien het aantal mensen dat komt (wat zal dat een zooi geven
) gaat het redelijk in de papieren lopen. Ik zorg dan dat alles voorradig is (spareribs inclusief
). Ik kan tevens zorgen voor een stuk of 6 extra matrassen voor de mensen die absoluut geen matras mee kunnen nemen. Geef even aan of je een matras meeneemt of er 1 nodig hebt van mij. Geef tevens even aan of je fris drinkt of alcohol
Dan weet ik ongeveer wat ik in moet slaan. V.w.b. het vlees koop ik gewoon een assortiment in, voor elk wat wils dus 
) 
De kachel in de camper is erg behaaglijk en verwarmd de boel goed. De camper is bovendien redelijk geluidsdicht, echt niet echt stabiel en wiebelt nogal