Ja idd. Elke mooie zaterdag denk ik, oeps, hadden we het vandaag niet moeten plannen, straks is het op. Masr de regen valt gewoon doordeweeks, in het weekend zijn de wolken op.
Helaas heb ik besloten om de rit voorbij te laten gaan....
Boy lijkt weer iets op te krabbelen, zeker na een leuke bezigheid als springen gisteren, maar toch wil ik hem even een beetje sparen Enorm jammer, maar hopelijk komt er nog een rit
GJ9
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-11 13:48
Ga ik doen Marieke, komt er een dezer dagen aan.
Pammes: leuk, welkom!
PSM: jammer, maar idd, de gezondheid van je paard gaat voor. Sterkte met hem!
De opgaven tot nu toe
Met paard: Anouk met Urianne Tendance (irl: Metty) met Cippolini Vriendin van Metty met Tendance Pammes (Patries) met Pambala GJ9 ([***]) met Belinda Dick met Wendy (mennen)
Zonder paard: Albert Natasja Marieke Eekie vriend Paybas Paysbas komt naar een pauzeplek?
anoukie88
Geplaatst: 24-10-11 15:03
PSM, jammer. Maar is zo'n buitenritje niet lekker ontspannen dan voor hem? Neem aan dat we niet de hele weg gaan galloperen Misschien wordt die er weer helemaal fris en fruitig van. Maar snap wel dat je hem wil sparen hoor
Zo'n buitenritje zie ik inderdaad als lekker ontspannen, maar met zijn gedrag zo af en toe nu, loopt hij zich nu als hij in het verkeerde humeur zit zich alleen maar op te winden, en aangezien hij nu net weer wat energie begint te krijgen maak ik dan liever met vertrouwde paardjes een buitenritje....
anoukie88
Geplaatst: 24-10-11 15:07
Mijne is vertrouwd, ze vonden elkaar heel lief Nee, snap helemaal wat je bedoelt hoor. Ontzettend jammer.
Ik moet me misschien toch afmelden....Vanmorgen even doorgesproken over t verhuizen van de ponys. Van de andere pony kunnen ze eigenlijk alleen zaterdag.We gaan even kijken of we t.misschien al eetder kunnen doen, maar ik wil er wel bij zijn..
Sorry Marieke...:-( En de rest natuurlijk. Heb nog klein beetje hoop dat we donderdag om kunnen. Maar de rest heeft minder paardenervaring zeg maar, en wil er bij zijn voor t geval dat bijv ponys gek gaan doen.