Niet meer dan een normaal kaartje voor de Efteling. Rond de 30 euro geloof ik
Pfft dat nieuwsbericht ziet er niet persé positief uit. Ik houd echt wel van een strenge winter, maar de titel "winter des doods" vind ik toch een beetje eng
DDDMakkink
Geplaatst: 27-10-11 10:48
ja de titel vind ik ook niet echt oke maar een strenge winter 3 maanden lang kom maar op of toch niet aangezien ik vanaf dinsdag een pleegpaard heb en dus regelmatig naar toe ga
NatassJa
Geplaatst: 28-10-11 22:27
Poll is gesloten?! Dan wordt het dus 10-12 in Eindhoven?! Kunnen we alvast rustig aan echt plannen gaan maken denk ik!!
10/12, dan kan ik wel ja Wie gaan er nu allemaal mee?
Citaat:
Svp lijstje kopiëren en naam aanvullen!
Zaterdag 10 december in Eindhoven NatassJa Jitske
DDDMakkink
Geplaatst: 30-10-11 19:14
10 december hebben we s'avonds al wat staan en overdag heeft mijn dochter van 11:00 tot 12:00 zwemles en als ik dan rond 12:30 nog naar eindhoven moet dan heeft het geen nut en moet dan om 18:00 weer thuis zijn dus schiet niet op helaas volgende keer beter
Ik weet nog niet 100% zeker of ik kan. Ligt er ook een beetje aan of ik eventueel (voor een deel) mee kan rijden met iemand bijvoorbeeld. En eindhoven is wel een heel eind voor mij... Maar qua datum staat er nog niks en het lijkt me wel super gezellig!
Helaas, zoals ik al zei is Eindhoven mij te ver en komt 10/12 mij niet goed uit omdat ik dan al naar een kerstmarkt hier in de buurt ga! Ik wacht de schaats/wandelmeeting nog even af
Silence
Geplaatst: 31-10-11 10:18
MyLittleLove schreef:
Svp lijstje kopiëren en naam aanvullen!
Zaterdag 10 december in Eindhoven NatassJa Jitske Mylittlelove (onder voorbehoud) Silence
Ik heb even uitgezocht hoelang ik er over doe. En met de trein ben ik 2.40 onderweg.. een behoorlijke trip dus. Daarnaast kost het me ook 25 euro, maar ik zet mezelf er toch tussen onder voorbehoud
Ik kan ook niet. Ik moet de zaterdagen er voor en er na al vrijvragen van het werken en kan het niet maken om drie zaterdag achter elkaar vrij te vragen.