Ja beter gaan we het gewoon eens doen. Ik hou niet van paardrijden als het vriest, dus liever daarvoor
jameyskatje
Geplaatst: 09-11-11 11:04
Volgens mij hadden we tot nu toe afgesproken dat we westernles/een workshop wilde volgen zonder eigen paarden.
wanneer?...
Wat mij betreft wacht ik liever tot het voorjaar hihi, kunnen we er ook nog een tijdje naar uit leven. Ik zit in ieder geval in november en december heel druk misschien in een vakantie? voorjaarsvakantie? (in februari) of de meivakantie?
Ik ben ook buiten de vakanties wel makkelijk in principe, maar misschien is het voor anderen wel handig?
en welke stal was er genoemd? Want dan wil ik wel even mailen of bellen om informatie te winnen.
Lijkt me erg gezellig! Ik wil ook wel graag mee... Mag het? Heb geen eigen paard ter beschikking, maar verder pas ik me aan! Ps. ben al een aantal keer wezen huifkarren bij het huifkarcentrum en is erg leuk maar deze tijd vh jaar wel koud!! (je zit toch paar uur stil)
Laatst bijgewerkt door Aniek2011 op 09-11-11 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Hallo ik wil mij ook aanmelden om mee te gaan, echter western is niet mijn ding. Maar als dit doorgaat en ik kan mee kom ik graag kijken.
Wat betreft de opmerking van jameyskatje ivm een vakantie. Ik ben bezig met het organiseren van een midweek. Heb twee mogelijkheden en een daarvan zou ik kunnen reserveren voor 'ons' clubje. Is dit iets?
Midweek met je paard op vakantie!!
Lijkt het je leuk met je paard een midweek op vakantie te gaan? Lekker een midweek met je paard door de bossen?
Waneer enwaar: van 2 t/m 6 juli 2012 Alberthoeve in Wateren in het Drent-Friese Wold. De locatie is schoon, netjes en er zijn goede bedden. Slaapkamers 2/4/6 persoons.
De omgeving bestaat hoofdzakelijk uit ruiterpaden waardoor ook minder verkeersmakke paarden mee kunnen. Met het rijden zullen de groepen onderling afgestemd worden, wellicht zal er een splitsing komen naar de gewenste rij afstand, richting en tempo.
Kosten voor deze midweek bedragen 250,00 euro pp, dit bedrag is voor overnachtingen, eten, toeristenbelasting, en voor je paard stalling en weidegang (bix zelf meenemen). Het is het ook mogelijk om korter mee te gaan. Let wel: iedereen neemt deel aan deze midweek voor eigen risico en verantwoording. Het is zeker geen vaststaand programma, buiten de momenten van het eten is iedereen vrij te doen wat hij of zij wilt. Daarom ook goed mogelijk om met een groep(je) aan te sluiten. Tenslotte hoe meer zielen hoe meer vreugd. Voor nadere informatie en aanmelding: erberveld@planet.nl
Amaryllis
Geplaatst: 10-11-11 13:46
Astaloca schreef:
Ik had me een paar pagina's terug volgens mij ook al opgegeven:
Het lijkt mij ook super leuk om iets af te spreken, ik zag laatst iets wat mij ook erg leuk lijkt! Het idee is om dan naar een leuke plek + paard te gaan en dan een aantal fotograven mee (mensen die dit leuk vinden).
Dus eigenlijk dan max. 10 mensen met paarden en een aantal fotograven. 10 mensen omdat het dan leuk blijft en niet al te druk
Als mensen dit leuk lijken wil ik dit wel organiseren eventueel een nieuw topic openen
Dat is ook een leuk idee!! Alleen moet je dan wel een trailer hebben... of jullie moeten naar laag soeren komen Bij Manege de Spreng is parkeerplek zat en bos haha
EmptyWords
Geplaatst: 30-12-11 16:31
daar kan ik wel komen
Mysticism
Geplaatst: 30-12-11 16:33
Ik kom zelf dan uit zutphen dus zou dan sowieso met een trailer moeten komen
Maargoed, zal ik anders een nieuw topic openen voor dit idee? of hoe willen jullie dit aanpakken
Lijkt mij wat minder, omdat het dan minder een gezellig groepsgebeuren is en ook veel mensen dan niet mee kunnen omdat ze geen fotograaf zijn of geen paard hebben / mee kunnen nemen.
We hadden bovendien al min of meer afgesproken dat we een western les willen doen (als dat nog doorgaat?) zodat ook iedereen mee kan.
Ja maar ik vind westernles niet zo leuk, dus misschien kunnen we twee meetings doen eventueel... Mochten er nog meer mensen interesse hebben
liesjecryos
Geplaatst: 31-12-11 23:48
Er is al afgesproken voor westernles en met trailers en fotografen kan niet iedereen. Vindt je western niet leuk dan ben je niet verplicht om mee te gaan.
Ik zeg toch ook niet dat de westernles niet meer georganiseerd moet worden of niet door moet gaan......... En ik ga ook niet mee... Ik zeg alleen dat we best twee dingen kunnen organiseren Iedereen die mee wilt met de westernles gaat daar lekker bij mee en daarnaast kunnen we ook best nog een meeting organiseren met fotografen zoals magicalangel voorstelt Ik zie het probleem niet....