Misschien dat ze jullie paardjes interessabt gaat vinden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TinkerTom schreef:Hoewel ik er onwijs veel zin in heb is er een grote kans dat tom niet in de juiste conditie zal zijn zondag.
Tom staat al 1 1/2 week met een zere knie en ik heb tot vandaag alle moed gehad dat dit van het weekend wel over zou zijn maar helaas loopt hij nog niet rad.
Ik wil morgen de d.a. laten kijken en er bestaat dus een kans dat hij echt op rust moet...die heeft hij overigens de afgelopen week ook gehad....
als dat het geval is laat ik hem thuis....en is het aan jullie of ik thuis blijf of mijn zwart bonte mee neem...of dat jullie iemand anders vragen.
Ik hoor het wel, ik baal hier enorm van want had ook zaterdag mijn eerste officiele wedstrijd gepland staan die dus ook niet door gaat...
Fosco schreef:Tinkertom, Het spijt ons dat er op dat moment even geen communicatie was tussen Femke en mij, Chayenne van Snowdon was nog niet uitgenodigd nadat je je had afgemeld, hij stond enkel op reserve mocht het gebeuren. Maar ik ben ontzettend blij dat je nog wilt komen met je Tinker ondanks dit misverstand tussen Femke en mij
Morgen is het al zover!! Heeft iedereen er een beetje zin in?
TinkerTom schreef:Fosco schreef:Tinkertom, Het spijt ons dat er op dat moment even geen communicatie was tussen Femke en mij, Chayenne van Snowdon was nog niet uitgenodigd nadat je je had afgemeld, hij stond enkel op reserve mocht het gebeuren. Maar ik ben ontzettend blij dat je nog wilt komen met je Tinker ondanks dit misverstand tussen Femke en mij
Morgen is het al zover!! Heeft iedereen er een beetje zin in?
Hopen dat Paradiso er ook zin in heeft! vandaag een lange vermoeiede dag gehad met om half 9 al wedstrijd en smiddags nog bestgaan rijpaard rubriek 3 jarigen...hij heeft het top gedaan dus hoop dat er nog wat energie in zit morgen hahah
Heb hem vanmorgen om kwart voor 6 uit zijn stal geplukt dus als ik morgen were met trailer aankom denkt ie vast onee niet weer hahah