ik ga bij mijn ouders op zolder wonen, omdat ik in deze tijd in mn remi gewoon lastig een hypotheek kan krijgen.
we zijn druk aan het verbouwen. nou heb ik een muur waar ik iets mooi op wil hangen. dus ik hoop dat er een hele mooie foto van aganini tussen gaat zitten die wil ik dan op canvasdoek of laten schilderen.
Ik bestel altijd mijn foto's bij pixum, goedkoop en snel (kwaliteit kan ik niet vergelijken, bestel alleen daar )
DianneM
Geplaatst: 26-09-11 23:03
Afdrukken deed ik altijd bij Profotonet, iets duurder, maar super mooie foto's en ook op verschillende soorten papier, zoals parelmoerpapier of metallicpapier. Is erg gaaf voor auto's en bruidjes.
Vandaag zijn vlechten uitgehaald en staarten gemaakt, zodat het volgende week stijl is hoop ik.... Hij staat onder een zomerdeken, heel vies zal hij niet meer worden. Het enige jammere is dat door zijn vrij intensieve training zijn sokken gehalveerd zijn door het schuren van het zand..
Ik ben trouwens gek op silver dapples en donkervossen
Alle paardjes worden al gegroomt voor dé dag leuk!!
@Teuntje: Ik ben ook gek op die kleur! Je ziet het alleen niet zoveel nog in NL alleen wat ijslanders verder ken ik geen paard met deze kleur. (ja, zijn broer )
Ja, donker vos! Er is een tinker op Bokt die zilver appel lijkt. Elke keer verbaast het mij Maar tinkers en schwarswalders (er is hier ook 1 haflinger) zijn dan zweetvos. Zilverappel is wel een ander gen. Maar goed, voor het oog wel dezelfde kleur . Paar weken geleden op de NH dag vroeg iedereen of Gráni een Fuchs was (hij is ook wel een beetje dik, snap de verwarring wel )
DianneM
Geplaatst: 26-09-11 23:27
Nee, echte silver dapples, genetisch bewezen twee dekhengsten in Nederland met deze kleur, Rob Roy (irish tinker stable in ees) is een van die twee en ook Silver Cash van de Gorterstraat.. Bokker Mero heeft van de eerste hengst twee veulens met het silver dapple gen gefokt.
Verder hebben we in het verleden de vader van Rob Roy in Nederland gehad, The Boss, aka The Business, aka Chocolate. Hij is naar de USA verkocht en inmiddels overleden dacht ik..