Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoukie schreef:Nou, deze week gaat Judith naar de Ardennen (ik heb dus ook geen les woensdag helaas pindakaas). Zullen we volgende week de balans opmaken?
Ik had ook nog een pb naar Obsession gestuurd, ik dacht nl. dat zij ook zou meerijden, maar ik heb nog niets terug gehoord. Weet iemand misschien waar ze is? Met vakantie, of gewoon druk ofzo?
Fitzroy schreef:Ik zal je heel eerlijk zeggen dat ik best kan begrijpen dat er niet zo heel veel animo is. Ik vind 35 euro voor een kwartier les behoorlijk aan de prijs. Daar heb ik een uur prive-les voor, ook van iemand die al verschillende paarden naar de LT heeft gereden.
Dat is ook de reden dat ik niet mee doe. Zou het niet zo hoog geprijsd zijn dan had ik het wel leuk gevonden om mee te rijden.
Fitzroy schreef:Ik zal je heel eerlijk zeggen dat ik best kan begrijpen dat er niet zo heel veel animo is. Ik vind 35 euro voor een kwartier les behoorlijk aan de prijs. Daar heb ik een uur prive-les voor, ook van iemand die al verschillende paarden naar de LT heeft gereden.
Dat is ook de reden dat ik niet mee doe. Zou het niet zo hoog geprijsd zijn dan had ik het wel leuk gevonden om mee te rijden.