16/11/03 Clinic Judith Scholte (Amersfoort)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 20:32

*schopje voor Anoukje*!
Zijn er nog meer mensen die mee willen naar stal Marcroix?

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 02:33

we schoppen het weer de lucht in!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 11:59

Chronos schreef:

Op wat een rare tijden zit jij op bokt!!! Haha!

MarkKH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 16:11

saluut"]
[quote="Chronos schreef:

Op wat een rare tijden zit jij op bokt!!! Haha!
[/quote]

nee het stappen denk ik... moet kunnen toch ?

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:57

Tuurlijk! Ik krijg altijd een vreetbui na het stappen.. ieder zn ding Haha!

* Schopje!*

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 07:33

Nou, deze week gaat Judith naar de Ardennen (ik heb dus ook geen les woensdag helaas pindakaas). Zullen we volgende week de balans opmaken?

Ik had ook nog een pb naar Obsession gestuurd, ik dacht nl. dat zij ook zou meerijden, maar ik heb nog niets terug gehoord. Weet iemand misschien waar ze is? Met vakantie, of gewoon druk ofzo?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 10:55

Obsession heeft geen internet meer, heel af en toe leest ze volgens mij wel haar pb's.
Evt. heb ik wel een telnr?

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 11:03

Anoukie schreef:
Nou, deze week gaat Judith naar de Ardennen (ik heb dus ook geen les woensdag helaas pindakaas). Zullen we volgende week de balans opmaken?

Ik had ook nog een pb naar Obsession gestuurd, ik dacht nl. dat zij ook zou meerijden, maar ik heb nog niets terug gehoord. Weet iemand misschien waar ze is? Met vakantie, of gewoon druk ofzo?

Ik heb vandaag nog gewoon les?!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 11:38

Ze is er vandaag en morgen nog, daarna vertrekt ze. En Sjuim, graag, dan bel ik haar even voor de zekerheid!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 22:10

Er zijn gewoon te veel clinics denk ik,... Jammer hoor, maar goed, we gaan het gewoon erg leuk en leerzaam maken met dit kleine clubje!

Tevens een klein *schopje* nog om het nogmaals onder de aandacht te brengen!

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 09:35

Nog ff off maar het was niet van het stappen hoor maar we kwamen net uit Munchen vandaan dus tja dan ben je laat thuis en dan toch weer ff kijken..

Maar idd wel erg jammer dat er zo weinig mensen mee willen/kunnen doen

Brendahorseslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 13:24

Whahahahaha, om die tijden hoef ik er niet aan te denken nog op internet te gaan, dat houden ze hier wel tegen Knipoog

Khoop dat het ook erg leerzaam is om naar te kijken Lachen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 13:26

Het zal zeker heel leerzaam zijn om naar te kijken! Groot voordeel is al dat het in de binnenbak is, daar heb je een tribune die over de hele bak uitkijkt dus je kunt alles goed zien. Daarnaast zal Judith haar instructies via de luidsprekers doorgeven (lang leve de technologie), je hoort dus alles heel goed, waar je ook rijdt, en de mensen aan de kant kunnen het ook goed horen. Ideaal toch?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:07

Ik zal je heel eerlijk zeggen dat ik best kan begrijpen dat er niet zo heel veel animo is. Ik vind 35 euro voor een kwartier les behoorlijk aan de prijs. Daar heb ik een uur prive-les voor, ook van iemand die al verschillende paarden naar de LT heeft gereden.

Dat is ook de reden dat ik niet mee doe. Zou het niet zo hoog geprijsd zijn dan had ik het wel leuk gevonden om mee te rijden.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:16

Fitzroy schreef:
Ik zal je heel eerlijk zeggen dat ik best kan begrijpen dat er niet zo heel veel animo is. Ik vind 35 euro voor een kwartier les behoorlijk aan de prijs. Daar heb ik een uur prive-les voor, ook van iemand die al verschillende paarden naar de LT heeft gereden.

Dat is ook de reden dat ik niet mee doe. Zou het niet zo hoog geprijsd zijn dan had ik het wel leuk gevonden om mee te rijden.

Normaal heb je bij Judith iid een uur priveles voor 40 euro Knipoog

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:57

Als je erover na gaat denken inderdaad waar...
Maarja, ik doe een clinic ook waarschijnlijk maar 1 keer! Of 1 keer per jaar, max. Beschouw het ook als een uitje, weet niet..!

Maar het blijft een argument om rekening mee te houden idd! Scheve mond

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:05

Je moet ook rekening houden met de tijd die in het voorbereiden van een clinic wordt gestoken.Judith zal dan ook een paard rijden.

Brendahorseslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:40

Ja das inderdaad waar... dan zou je misschien nog kunnen denken om kijkers ook een kleine prijs te vragen waardoor de ruiters ietsje minder zouden hoeven betalen... niet dat ik het erg vind dat het gratis is om te kijken hoor Knipoog:D

En dat er een tribune is weet ik... en de bak is ook mooi groot, keb er echt zin in om te komen kijken :J

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 20:24

Het is idd behoorlijk prijzig Scheve mond
Maar ik zie het eigenlijk ook een beetje net als Koortje, je moet er gewoon ook niet teveel over na gaan denken Knipoog...

Trouwens altijd leuk die micofoon.... heb er slechte ervaringen mee toen ik daar nog in manegelessen reed Haha! (maar toen hadden ze die dingen pas net, en als het batterijtje dan op is, krijg je geluiden waar paarden heeel actief op reageren Schijnheilig )

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 20:45

Fitzroy schreef:

Je kunt het zien als een kwartier les of als continue begeleiding van 3 kwartier van iemand die ALLES ziet wat je doet,... En je kan helpen binnen een kwartier als het moet om je paard en jou totaal te veranderen (lees: verbeteren).

Ik begrijp je argument, maar ook Judith moet er een hoop aan voorbereiden (sowieso zelf 2 paarden voorbereiden, daarnaast wil ze de clinic zo duidelijk mogelijk geven dat naast alleen les, ook de bedoeling van haar "systeem" duidelijk is/wordt). En ja, het dagje uit, een keer andere instrcutie, dus andere ogen op jou en je paard, dat is ook nooit mis. Naast het plezier en de waardevolle tips dan ook!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 12:19

Ik vind het wel duur, maar ik heb het er absoluut wel voor over!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 16:15

Ik meld mij hierbij af, misschien kom ik wel kijken. Maar meerijden doe ik niet.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 16:30

Pipo schreef:
Ik meld mij hierbij af, misschien kom ik wel kijken. Maar meerijden doe ik niet.

Ohw, wat jammer! Mag ik vragen waarom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 16:31

Anoukie"]
[quote="Pipo schreef:

Ohw, wat jammer! Mag ik vragen waarom?
[/quote]

Mag, maar doe ik per pb Haha!

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 16:47

Wat jammer Pipo.
Anouk, heb je van de week tijd om de balans op te maken? Zodat we een beetje weten waar we aan toe zijn.