Ik kom dan de zaterdag op Horse Event zeker even buurten hoor Sandra Heb je toevallig een foto van hoe je eruit ziet? Voor ik straks de verkeerde aanspreek
Ik vind ze ook leuk Audrey ! Enne ik mail je vriendin zaterdag even,dan heb ik alle tijd nml
Renske_
Geplaatst: 15-09-11 09:49
Leuke foto's, ik had er al een paar op Facebook voorbij zien komen bij veerle
Hier heeft anne voor t eerst weer een ruiter op zn rug gehad, opzich heel braaf maar redelijk veel zn kontje wat in de lucht aant gooien, dit ken ik eigenlijk niet van hem dus er zat hem wrsch toch nog iets niet 100% lekker. Ruiter rijdt hem binnenkort nog 2x, fysio+osteo komen en de dag voor de shoot komt zadelmaker nieuw zadel brengen Ivm mijn rug kan ik er zelf helaas nu ff niet op, maar tussen de andere ruiter & de fotoshoot probeer ik het toch ff, als hij braaf is bij zn ruiter iig ik heb al moeite met marc rijden opt moment en die maakt niet eens een onverwachte beweging haha.
Heb wel met anne door het dorp gewandeld aan de hand, superbraaf!! Dus daar ligt het niet aan!
Ik heb zojuist vrijgevraagd voor m'n werk op 25 september als het niet door gaat door slecht weer ga ik echt huilen want dat scheelt 36 euro voor mij hahaha