Ohja. Die laatste ga ik niet heen jammer genoeg. En sinterklaas ook al niet want dan kan ik niet zonder kind. En de jonge gezinnen ging ik dacht ik ook al niet heen. Rustig voor mij dus.
Verjaardag ben ik nog niet over uit,sinterklaas en jonge gezinnen ga ik niet, opzich ook rustig De maanden, okt,nov,dec zijn al zo overvol wegens verjaardagen,sint,kerst en nog meer verjaardagen
Yolien
Geplaatst: 03-10-11 13:22
Verjaardag ben ik niet voor uitgenodigd Jonge gezinnen ben ik er ook bij (mits 100 % fit) en Sint tot nu toe ook.
We zitten alleen met 1 ding qua carpoolen vanuit het Noorden. 5 personen namelijk. Gaan we in 1 auto en gaan alle vijf mee shoppen vooraf in Emmen? (Jannie86, Malima, Sinelia, Steph86 en ik).
Qua route is het gemakkelijker dat Jannie naar mij komt en dat we dan in Gieten Malima en Sinelia oppikken, of dat jullie beide ook in 1 auto gaan?
Steph86
Geplaatst: 03-10-11 14:44
Moet ik nog ergens heen rijden of niet?
Ik ga het niet redden om mee te shoppen, ik moet 's morgens [***] en [***] naar Dld brengen en ik wil later ook nog kijken bij de maiscross bij [***] en [***].
Bo_Y
Geplaatst: 03-10-11 15:00
Hilda79 schreef:
Qua route is het gemakkelijker dat Jannie naar mij komt en dat we dan in Gieten Malima en Sinelia oppikken, of dat jullie beide ook in 1 auto gaan?
is volgens mij wel een de logischte route, Malima kan wel met mij meerijden...