Nathalie schreef:Citaat:Dus..Waar: bij SandraWanneer:19-11: Sanne, angelique, Jolien, yvonne 20-11: Sanne, angelique, nathalie, yvonne
Citaat:Dus..Waar: bij SandraWanneer:19-11: Sanne, angelique, Jolien, yvonne, Mandy20-11: Sanne, angelique, nathalie, yvonne, Mandy
Waar: bij SandraWanneer:19-11: Sanne, angelique, Jolien, yvonne, Mandy, Sandra20-11: Sanne, angelique, nathalie, yvonne, Mandy, Sandra
saroanda schreef:Waar: bij SandraWanneer:19-11: Sanne, angelique, Jolien, yvonne, Mandy, Sandra, [***]20-11: Sanne, angelique, nathalie, yvonne, Mandy, Sandra, [***]
Mytens schreef:saroanda schreef:Waar: bij SandraWanneer:19-11: Sanne, angelique, Jolien, yvonne, Mandy, Sandra, francis, Jantine20-11: Sanne, angelique, nathalie, yvonne, Mandy, Sandra, francis
tientjeh schreef:Waar: bij SandraWanneer:19-11: Sanne, angelique, Jolien, yvonne, Mandy, Sandra, francis, Jantine, Nathazzz20-11: Sanne, angelique, nathalie, yvonne, Mandy, Sandra, francis, Nathazzz
Tientjeh, de 19e is ook het eventingfeest in Amsterdam, maar ik ga daar zelf niet heen. Weet niet of jij wil gaan, daarom noem ik de datum maar even hier.
Yolien, thanx voor het meedenken. Eventingfeest was voor mij eenmalig. Leuk om een keer mee te maken, maar meer ook niet.
Ladies, mijn werk gooit roet in het eten... Ik ben de 19e ingepland voor een dienst, bleek een reserve te zijn.Bij mij thuis kan het dus alleen de 20e.
het mag de 19e ook wel bij mij, maar denk dat dat toch te veel uit de slinger ligt voor mensen? is ten opzichte van sandra nog westelijker namelijk.