Nou, met het niet verlengen van mijn contract, moet ik even kijken of dit uitje wel binnen de financien past , denk dat ik het eten sowieso aan me voorbij moet laten gaan..
PieterBel
Geplaatst: 11-10-11 14:23
ohja hier zat ook nog eten bij he. gaan we met zijn allen naar de macdonalds. misschien heeft mandy wel kortingsbonnen en daar kun je net zo lang natafelen als je wilt
ja nou misschien vond iemand het niet prettig? weet ik veel denk vraag/zeg het gewoon
kortingsbonnen zijn er niet zo vaak en die hebben we ook niet bij de mc donalds krijg je echt alleen maar via de brievenbus of je kan ze ook altijd gewoon uitprinten vanaf de site als je in een uithoek woont waar je ze niet krijgt
Ik meld me bij deze ook af voor 6-11.. heb dan een druk weekend voor de boeg en qua financien lijkt het me ook verstandiger
PieterBel
Geplaatst: 17-10-11 10:36
benangelique schreef:
Wie dus sowieso mee eten? - natas - angelique - yolien - sanne
ik eet niet mee, ik heb 2 kids thuis die ook moeten eten en ik eet doordeweeks ook al niet met hubs erbij dus vind dat ik in het weekend wel zo gezellig.
er zijn weer kortingsbonnen bij de mc donalds ik kan ze nog niet online vinden, maar die komen vast nog wel. dan kunnen we 5 november gezellig met z'n allen naar de mc donalds, haha.
ohhhhhhhhhhhhh dan ga ik wel ff mee ik krijg die bonnen nooit
Yolien
Geplaatst: 24-10-11 08:46
Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat ik wel op tijd terug richting huis moet gaan. Heb 's avonds nog een afspraak staan, maar dat mag de pret overdag niet drukken
Malima
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-11 09:07
ik krijg de bonnen ook niet in de brievenbus hoor mytens, maar ze komen ook altijd gewoon online
oke ff neuzen, we zienwel gewoon wat we doen joh met eten en hoe laat we het zat zijn toch? bij de mac hoeven we niet te reserveren. Ik wil ook rond etenstijd thuis zijn voor de kids.