Ik hoop echt dat ik mee kan!! Heb al 250 euro kunnen sparen
Hoeveel moet ik nog?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hoop echt dat ik mee kan!! Heb al 250 euro kunnen sparen
Hoeveel moet ik nog?
Maar we hebben allemaal eenzelfde hobby en dat is het paard, dat bind al een hoop. Paar jaar terug ook met een groepje zeeuwen meegeweest, als een van de weinige nieuw-zeeuwse, en dat vond ik ook wel spannend (ik zit natuurlijk ook niet al in dat HK-topic) maar het is mij prima bevallen en het klikte wel goed.
) en ben wel in voor een flinke galop op paden die geschikt hiervoor zijn. Mijn merrie is braaf, doet vaak wel mee met alles, maar kan wel behoorlijk boos en shaggo doen. Een echte merrie
Maar ik zoek mijn plekjes wel in de groepen. Vorig jaar een weekend weggeweest waar een pony bij liep die ze echt niet leuk vond (en hij haar niet) maar dat ging ook prima met rijden
.
Net zoals jij liever achteraan rijdt blijkbaar. Eventueel gewoon eens met zijn tweetjes rijden als Verona dat leuker vind. Dat soort dingen wijzen zich vanzelf allemaal.
Zo heb ik zelf ook wat mensjes uitgenodigd om naar daar te komen voor een ritje. Juist leuk alleen maar.
Bedoel je die plotse stopactie op het strand?
Je moet trouwens nog 50 euro en dan ben je voor het verblijf helemaal rond (als Andros op de wei gaat). En dan de transportkosten nog, maar die kun je beter zelf berekenen 
Tancreda4 schreef:als een van de weinige nieuw-zeeuwse

En hoezeer ik ook dol ben op kinderen, het lijkt me beter dat je daar gewoon thuis van geniet
Wellicht een volgende editie idd...
Autocorrect heb ik hier niet
Ik ga sparen en hopen dat mijn paard ook kan tegen die tijd, zou wel geweldig zijn natuurlijk! Zijn ademhaling is nog een hele wisselende issue. De ene dag zie/hoor je niks aan hem, de andere dag ben ik echt wanhopig. Het is kennelijk een reactie op insecten en schimmels, maar volgens de dierenarts kan ik niks meer doen aangezien hij al zo goed staat.
Ik ga in juni ook een weekendje, en mogelijk ga ik mijn pony dan meenemen, even uitproberen of ze in augustus ook mee kan. Zou ik wel fijn vinden, anders vind ik een week wel erg lang namelijk
Moet alleen draad enzo regelen. Maya, in 2008 had jij toch ook wat afgezet met draad, of was dat alleen de boompjes? Ik heb namelijk geen inzicht hoe groot de weitjes waren en hoeveel draad ik dan mee zou moeten nemen (en paaltjes). Maar we hebben nog even, ik weet niet eens of ze samen in de trailer kunnen
Al lijkt hij er zelf geen last van te ondervinden.

) en of ik in haar plaatst zou willen.