helaas helaas, ik kan niet mee... ik krijg wel vrij van het werk, maar de huisarts raadt het ten zeerste af ivm de overweldigende prikkels (gezien haar reactie in spanje) en het relatief korte verblijf. In overleg met Hans dus maar besloten niet mee te gaan.
ben er goed ziek van eerlijk gezegd. had me er al heel erg op verheugd, te meer omdat ik gisteravond het mailtje van mijn leidinggevende kreeg dat de verlofaanvraag was goedgekeurd.. maar ja, het kleine meisje gaat voor de pret...
weet je wat het ook is, ik ga me dan alle nachten opgelaten voelen omdat tessa zo aan het huilen is. degenen bij mij op de kamer hebben daar dan sowieso al last van, dus moet ik een 1-persoonskamer.
Ik denk dat ik ook het liefst een 1 persoons kamer heb, tenminste, of er moet een familiekamer zijn met verschillende kamers. Die zijn er gelukkig ook wel. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt, het moet wel een fijne vakantie worden, als je daar zit met het gevoel liever thuis gezeten te hebben ivm Tessa, is het ook niet leuk! En ik kan me voorstellen dat het voor Tessje teveel zou kunnen zijn. Zeker zo'n groot hotel.
het is zo lastig om nu te boeken. ik weet niet wat ze bijvorobeeld de komende maand gaat doen. Hans zei al: laat die meiden maar boeken, jij kan altijd tegen die tijd nog kijken of er plek is zodat je alsnog mee kan.
Jammer ba maar wel heel begrijpelijk! 1 persoonskamer zou ik echt niet durven.. . Ben hier thuis al bang alleen. Ben wat dat betreft echt een muts
Suzanne F.
Geplaatst: 09-08-11 09:15
Jammer BA! Met hoeveel zijn we nou? Nou dan moeten we maar eens serieus gaan rondkijken dan? Ik heb denk ik ook liever een 1 persoonskamer of in ieder geval iets waar je wel wat voor jezelf hebt.
als ik alleen [***] had was ik meegegaan maar [***] is te jong en te klein om alleen te laten of mee te nemen (daarbij huilt hij alleen maar als hij niet bij mij is tegenwoordig). Meiden lekker boeken joh!
Er spelen hier wat dingen in de fam waar we allemaal best veel moeite mee hebben.... Hoe en wat wil ik verder niet over uitwijden. Hoe zeer ik er ook aan toe ben om even weg te gaan, lekker niks moeten en doen, vind ik het niet fair tegen over Sietse om nu alleen weg te gaan. Hoe vaak hij ook zegt dat ik gewoon kan gaan, ik voel me dan schuldig dat ik leuk weg ben en hun thuis zijn. Baal er ook wel van aan de andere kant want ik had er echt heeeeeeeel veel zin in....
Chloe we hadden al PB contact... maar vind t echt super jammer. Echt balen! Maargoed ik begrijp je heel goed meid... in jou situatie zou ik t zelfde doen!!! Maar goed balen.
chloe, kan je wat aan de situatie veranderen door thuis te blijven? of is het echt alleen gevoelsmatig? dat is bij ons altijd de hamvraag in dit soort situaties. Wanneer je de situatie niet daadwerkelijk kan veranderen EN siets zegt dat je gewoon moet gaan (en eht ook meent), is het wijs om toch te gaan. Thuisblijven levert tenslotte niets op.
Lees nu pas dit topic. Jammer BA dat je niet meekan met Tessa, en Chloe, wat jammer zeg.. Maar idd, wat BA zegt? Ik weet niet wat er aan de hand is natuurlijk.
Jammer dat ik/wij absoluut het geld er niet voor hebben, anders was ik zeker weten mee gegaan, ik ben er zo aan toe om even eruit te gaan, even lekker niks geen zorgen of werk ofzo...