Laatst bijgewerkt door grid op 30-07-11 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Whis_Serada
Geplaatst: 30-07-11 22:09
snowdon
Geplaatst: 30-07-11 22:10
Huh, ben je aan het googelen grid? Jouw berichtje stond er net al voor ik mn vorige berichtje typte
grid
Geplaatst: 30-07-11 22:17
Ik dacht ik edit t wel ff in mijn andere bericht, maar toen had jij ondertussen al iets gepost en toen dacht ik naja dan zet ik het toch maar apart nu zijn we toch al op volgende pagina
ps las dat je in kruisland was had je ook best nog ff stukkie door kunnen rijden
ik ga eerst de a73 op en dan de sluip route na sommeren ( eens van hetty geleerd, nooit meer anders gereden, qua tijd scheelt het niet veel, maar qua km wel ) rijd er zo een 45min op heb er zin in DAF als ik jou was zou ik a73 pakken en dan eindhoven en dan staat sommeren op een gegeven moment al aangegeven
Zo net terug uit het werk heb al zin in morgen! Hoop er zo half 1 te zijn en niet te verdwalen heb een oude navi dusja hopelijk komt het goed Ik zie jullie allemaal morgen!
Hey Leon bij mij in de buurt geweest Jammer dat jullie er morgen niet kunnen zijn.
lizzy_lisa
Geplaatst: 30-07-11 23:59
Jaaaaaaaaaa jullie hebben er zin in
Ik hoop dat ik voldoende in huis heb voor jullie
Vanaf de A67 is afslag 35 Someren dan kom je bij een rotonde daar pak je de 2de afslag, dan krijg je nog enkele rotondes daar blijf je steeds rechtdoor rijden inprincipe het kanaal blijven volgen totdat je bij stoplichten bent . Bij de stoplichten ga je rechtsaf richting Someren-Eind dan na +/- 500 meter ga je rechtsaf het viaduct op einde viaduct linksaf dan zit je bij ons in de straat blijven volgen dan een bocht naar links blijven volgen en dan is het het 2de huis aan de linkerkant een inrit met karwielen die moet je oprijden.
Het was ontzettend gezellig en zéker voor herhaling vatbaar Ik heb weer de oren van ieders kop gelüld dus kan er weer ff tegen o ja en ook nog lekker gegeten ondertussen
Als ik geld en wei genoeg had dan waren er zeker een aantal paardjes die mee naar huis mochten Ben benieuwd naar de foto's
Thanks Hetty & Wim voor jullie gastvrijheid!!
Lucy_1
Geplaatst: 31-07-11 22:16
Was echt onwijs gezellig! Hetty & Wim, bedankt voor jullie gastvrijheid en wat een mooie kudde paarden hebben jullie!