Wereldrecordpoging Buitenrit (Mei/Juni 2004)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:26

Ik doe mee. Vervoer is afhankelijk van mijn vriends rooster. Tot nu toe, wie weet is dat probleem vanaf januai opgelost en is hij elk weekend beschikbaar.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 12:40

We moeten toch eerst nog wat anders verzinnen, jullie mogen je nog opgeven natuurlijk maar houdt er wel rekening mee dat er nog het een en ander kan en gaat veranderen.
Er is weer berichtje terug naar Guiness met de vraag wat er dán evt nog gedaan kan worden. Hopelijk duurt dat niet weer zo lang als de aanvraag. Mochten jullie nog het een en ander aan ideeën hebben, plaats ze of pb ze.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 12:08

kunnen we dan ipv de wereldrecord poging niet "gewoon" een mega rit maken voor Brooke... ?! een enorme inzamelings actie ofzo net zoals al eerder werd gezegd er zijn dan vast wel bedrijven die intresse hebben ...
eventueel wat pers uitnodigen ... en er zijn vast mensen genoeg die willen sponseren vrienden familie weet ik veel wat... dan kunnen de aangespannen paarden ook mee doen daar kunnen dan bv 3 mensen op die dan per persoon ook weer gesponserd worden ...

is dat niet een idee ... ?!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 15:58

Is ook wel een goed idee, houden we iig achter de hand. Er is een nieuw bericht het guiness, hopelijk geven ze nu wat sneller antwoord.
Duimen allemaal Lachen

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:53

ik ben druk aan het mee duimen haha *LOL*
eventueel ben ik nog wel bereid om te helpen met voorbereiden... mocht die sponser rit door gaan...
en voor de record poging wil ik ook nog wel wat voorbereidend werk doen mochten er nog mensen nodig zijn ...
ach jullie zien maar !!
(rij ook nog steeds mee als alles goed gaat ...)

succes in ieder geval

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 01:49

Hierbij wil ik nog een keer melden dat mensen die het te ver vinden bij mij kunnen overnachten (dan heb ik het dus over mensen die wel zelf vervoer hebben anders wordt het toch nog lastig)
Paard kan eventueel ook bij mij op stal of op het landje of de paddock alleen kan ik niet echt veel paarden hebben, mensen wel want ik heb 2 schuren waar je zo 30 man op een rijtje neerlegt en dan hebben we nog ruimte over ook Haha!
Dus mensen met een veldbedje o.i.d. kunnen met gemak bij mij terecht.
Voor paarden kan ik in de omgeving rondvragen of die voor 1 nacht ergens gestald kunnen worden, mijn ervaring, als je ergens kan overnachten is Nederland ineens niet meer zo groot Haha!