volgens maps zo'n 40 minuten bicc maar weet nie zeker of dat ook helemaal door 't bos is... Als ik zeker wil weten door bos dan ist 45 minuten, dan ga je na het spoor rechts richting bos en dan ist wel stukkie om
Mag ik ook mee? Misschien kan ik bij bic en denise aansluiten? Licht alleen Beetje aan powny heb morge pas weer een zadel. Maar word alleen stappen tog?
dus de rest spreekt af bij de speelweide? en wij meeten bicci en denise en crazymel bij de bult ofzo? als wij om 12u afspreken bij de speelweide dan vertrekken wij daar rond 12:15 en zijn wij uhm..... rond 12:45? bij de bult?
In de ''kuil'' is er plaats om je paard een 300/400 meter te laten racen als je dat wil. de rest kan eromheen of bovenaan wachten er is ook gelegenheid om te water te gaan mocht je dat willen. Vorige meeting was heel relaxt hoop dat het deze keer net zo is.
biancaaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 11:56
ter controle de lijst. Zodat we weten dat we compleet zijn tijdens de meeting
zo 17 juli, Tijdstip 12.00
Locatie Surae Ketenbaan 4903 Oosterhout
zie google maps ff zelf route beschrijving zoeken
- Bianca - Femke - bicci+roontje - Rozemarijn (misschien, heb geen paard) - Maaike/Smieke (1e keus) - Denise (mits bij Surea en alleen als 't 'n staprit is wegens jonge poowniepaard... Weet niet wat normaal is bij meeting ) - Marlou - Junia (mits in Surae) - coiboi - simsalakimm - fading - Happyhorse + kees(groom, kom met de kar)
Degene die mee willen, graag aanvullen
sMieke
Geplaatst: 12-07-11 11:57
ohja NoaSky als we een trailer krijgen geregeld. zij komt dan met mij mee. zijn er verder nog problemen met de locatie of het alleen rijden ernaartoe?
Denk dat het handig is om rond 11 uur bij de bult af te spreken en van daaruit naar de Ketenbaan? Als iemand de weg weet?
sMieke
Geplaatst: 12-07-11 13:55
denise04 schreef:
Denk dat het handig is om rond 11 uur bij de bult af te spreken en van daaruit naar de Ketenbaan? Als iemand de weg weet?
Eigenlijk is dat niet zo handig.. Wij gaan namelijk vanuit ketenbaan over surae naar de bult (verwacht ik) haha. Het mag wel hoor het is alleen een beetje om voor jezelf. Vorige keer hadden we super leuke paadjes om de bult heen :d
happyhorse
Geplaatst: 12-07-11 13:56
Ik kom gelijk naar de ketenbaan
bicci
Geplaatst: 12-07-11 15:04
happyhorse schreef:
Ik kom gelijk naar de ketenbaan
is er bij jou nog plekkie voor roontje?
@ denise.....roept u eens...hoe laat bij jou op stal?
Jaa vergeet mij niet haha. Sorry heb ivm Weekje weg niet veel kunnen reageren, maar ik en paard gaan graag mee. Mits ik inderdaad zoals maaike zegt een trailer kan regelen.. Auto en chauff heb ik, alleen trailer niet haha lekker handig..
biancaaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 19:54
NoaSky schreef:
Jaa vergeet mij niet haha. Sorry heb ivm Weekje weg niet veel kunnen reageren, maar ik en paard gaan graag mee. Mits ik inderdaad zoals maaike zegt een trailer kan regelen.. Auto en chauff heb ik, alleen trailer niet haha lekker handig..
zet je in meetinglijst erbij
biancaaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 19:54
Crazymel schreef:
Als ik mag aansluiten hoe laat vertrekken jullie?
je mag je aansluiten, zet je je eigen in de meetinglijst
ChefsSpecial
Geplaatst: 12-07-11 22:01
Is toch de bult bij het water? Dacht dat de ketenbaan veel verder naar Oosterhout toe ligt...? Ik weet nl. wel de weg naar het water maar niet naar de ketenbaan Mel, Bicc, weet niet hoe lang we erover rijden.... Ik weet hoe ik naar het water moet komen maar dan hebbie het gehad zeg maar
ter controle de lijst. Zodat we weten dat we compleet zijn tijdens de meeting
- Bianca - Femke - bicci+roontje - Rozemarijn (misschien, heb geen paard) - Maaike/Smieke (1e keus) - Denise (mits bij Surea en alleen als 't 'n staprit is wegens jonge poowniepaard... Weet niet wat normaal is bij meeting ) - Marlou - Junia (mits in Surae) - coiboi - simsalakimm - fading - Happyhorse + kees(groom, kom met de kar) - crazymel
Helemaal toppie! Mel, wij rijden rond 11u weg, zal rond 5 over 11 zijn dan zo iets?
NoaSky
Geplaatst: 13-07-11 22:46
- Bianca - Femke - bicci+roontje - Rozemarijn (misschien, heb geen paard) - Maaike/Smieke (1e keus) - Denise (mits bij Surea en alleen als 't 'n staprit is wegens jonge poowniepaard... Weet niet wat normaal is bij meeting ) - Marlou - Junia (mits in Surae) - coiboi - simsalakimm - fading - Happyhorse + kees(groom, kom met de kar) - crazymel - NoaSky (mits ik een trailer gescharterd krijg)
Ketenbaan (speelweide aan de weg van de Setersehoeve naar uhm.. dorst) 4903 Oosterhout
evt. ook te treffen bij de zandbult aan het water. rond 12:45?
- Bianca - Femke - bicci+roontje - Rozemarijn (misschien,heb geen paad) --> INMIDDELS AL EEN PAARD? - Maaike/Smieke - Denise (staprit is wegens jonge poowniepaard) - Marlou - Junia - coiboi - simsalakimm - fading - Happyhorse + kees(groom, kom met de kar) - crazymel - NoaSky (mits ik een trailer gescharterd krijg)
Weet iedereen inmiddels waar de ketenbaan is? (vanuit 5eiken de weg van seterse hoeve in. stukje doorrijden en dan vind je de speelweide. er staat een houten speeltoestel in. Let wel op: blijf aan de buitenkant op parkeerplaats. het is een speelweide waar veel kinderen spelen. Paardenstront is dus niet welkom haha)