-Grote tent ja, van de Leuvenaars best, zoals ik zei. De w-vl'er kunne niet met een tent sleuren! - Openlucht: nie te doen Het was vorigjaar al bere koud IN de tent, buiten gaat echt niet lukken. Plus idd wel veel vliegtuigen, ik zit op 15km van Brussels Airport - Piste: das op 250m van mijn huis, maar naast een weide me allemaal louche beesten die eel de nacht lawaai maken, plus ligt aan een openbare baan én ze is niet van mij én de eigenaar is een zeikerd, dat word't niet - Stro: gaat ook niet lukken. Mijn stro is opgeslagen in een ex-paardencamion, op elkaar gestapeld, kan ik geen 10 man in te slapen leggen helaas.
WAT WEL KAN: Ik mest mijn stallen goe proper uit, DIKKE LAAG stro, of eventueel botten stapelen van stro, en daar dan met een matras op. Ik kan wel aan de scouts vragen voor zo'n tent als jullie bedoelen, maar ik krijg die palen niet in de grond van mijn wei geklopt, super harde grond, ik krijg mijn prikpalen er nog nieteens ingeport
als we voor de optie gaan van stallen uitmesten en stro, kan ik gerust wat vroeger komen/ andere keer daarvoor komen en helpen Q!
Oh is lief maar hoef niet! Mijn stallen zijn 's zomers leeg, en is dus gewoon goed uitkeren en mestballetjes uithalen
Kan dan snachts de deuren toedoen, dat we plots niet geplet worden door koala die denkt van, tiens, waar ga ik eens gaan ligge... Oh die haar matras ziet er zacht uit En zorgen dat tegen dan de tochtgaten gedicht zijn
haha dan hoorde zo in de nacht (als we toch eens aant slape zijn ) appelflap KOALA GA VAN MIJ AAAAF ok ma we zijn aant afdwale datums? augustus was toch het beste he? Liese- heel augustus
lau ja gaat mij waarschijnlijk haten maar ik lust geen ice-tea en ook geen chocola dus geen brownies voor mij
hoe vreemd ben ik eigenlijk?
Quebelle
Geplaatst: 02-06-11 10:37
_Azar_ schreef:
lau ja gaat mij waarschijnlijk haten maar ik lust geen ice-tea en ook geen chocola dus geen brownies voor mij
hoe vreemd ben ik eigenlijk?
what the fudge is going on with you?!
Quebelle
Geplaatst: 02-06-11 10:37
amyve schreef:
klinkt wel te doen
lau, wat voor 'n koekjes zijn dat?
dunnoo,i quite like american chocolate chip cookies
hafjesliefde
Geplaatst: 02-06-11 10:43
arme caro, dat je geen chocolade lust ik kan wel koekjes maken zonder chocolade (maar ik kan wel niet garanderen dat er nog veel over is tege dat ik bij Q aankom ) oja: ik weet eig niet hoe ice tea smaakt, wss heb ik da als kleuter is geproefd en gezegd dak et vies vond, ma nu weet ik nimr hoe da smaakt