Kan helaas niet mee. Onverwachts is de broer van een goede vriend overleden en heb nog niet echt behoefte om ergens heen te gaan. Afgelopen maandag begravenis gehad.
Sorry ik kan ook niet mee mijn oma licht in het slotervaart ziekenhuis ze krijgt in het weekend de uitslag! ws is het kanker (Maar dat weten ze nog niet zeker maar daar lijkt het wel op )
Hey, ik heb dinsdag vervelend nieuws gekregen over mijn studievoortgang. Ik moet even bekijken of ik er zondag wel bij kan zijn, Normaal gesproken meld ik mij niet zo af, want dat vind ik niet netjes, maar ik weet niet of ik kan komen. Ik moet zoveel werken aan school om ze te overtuigen. (anders moet ik na drie jaar stoppen met mijn opleiding. )
Fammiie_x
Geplaatst: 03-06-11 22:07
Purraboy, sterkte. Hopelijk is het toch wat anders! Sani, jammer maar je opleiding gaat voor
Ze mocht vrijdag naar huis maar we zitten nu steeds bij der want ze moet vanavond eer naar het ziekenhuis en dan krijg ze morgen de uitslag..:s Ik hoop maar dat ze nog lang meegaat
We waren maar met zn 3en, maar was ontzettend gezellig vind dat we het maar gewoon nog een keer moeten doen maar dan met een grote groep is echt grappig
Een volgende keer ga ik ook zeker weten mee! Vond het zo jammer. Maar ik heb mijn dag wel goedbesteedt nu, flink aan het werk geweest. *is toe aan zomervakantie
Ik vond het zeker ook erg gezellig alleen wel jammer dat we ineens met z'n 3e waren Het lijkt me idd erg leuk om nog is met een grotere groep te gaan alleen dan hopelijk optijd om via de site te bestellen.
Vond het ook echt grappig dat die ene Gozer er 3x eruit gezocht was