haha,okee wat raar dat je dan niet mag ons mam vond het juist leuk dat ik jullie leerden kennen maargoed iedereen is anders haha maaar mag je wel een andere keer meeten of niet?
ik weet nog niet zeker of ik mee ga vind het wel leuk maar ik kan niet zoveel kopen en ik wee dat ik dat toch wel ga doen maare ik denk nog ff jullie horen het wel.
Nsvc
Geplaatst: 09-04-11 18:05
ingaa schreef:
ik weet nog niet zeker of ik mee ga vind het wel leuk maar ik kan niet zoveel kopen en ik wee dat ik dat toch wel ga doen maare ik denk nog ff jullie horen het wel.
hahaha. dan houden we elkaar wel tegen want ik heb ook weinig geld om uit te geven,maar ik ga wel iets kopen haha!
bente_
Geplaatst: 09-04-11 18:33
ingaa schreef:
Gaat toch niet om te kopen maar om ons. haha grapje hoor maar is toch leuk als je mee gaat
ik wil wel mee maar kan ik dan wel met iemand samen reizen vanaf zwolle weet niet wie er allemaal meegaan? maar de daum komt voor mij niet heel handig uit daarom twijvel ik nog een beetje ot waarneer kan je die jumbo kaartjes kopen?