Ga ik volgende week meteen even vrij regelen op m'n werk, heb er echt zin in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:Mochten jullie te weinig modellen hebben en ik kan op de datum dan wil ik ook wel met mijn pown komen. Als jullie haar leuk genoeg vinden iigAl is ze dus niet per definitie heel braaf als ze dicht op een ander paard moet gaan staan.
Jinte schreef:SSDesign schreef:Mocht ik mogen komen, kan ik dan misschien met iemand mee rijden vanaf het station in Soest?
Kan nog vragen aan mijn nichtje of ze nog modellen weet (western het liefste dan), die rijdt op Eldorado.
Ik kom met de auto dus ik kan je wel oppikken op station Soest
Marjoow schreef:We hebben een datum!
Algemene informatie WildWildWest Fotoshoot Meeting.
Datum: 12 Juni
Afspreekpunt: Manege Nieuw Eldorado
Tijd: Half 11 verzamelen, 11 uur vertrekken richting locatie
Locatie is eventjes wandelen, houd hier rekening mee!
Belangrijk!
Vóór 19 april wil ik van elke fotograaf horen of hij/zij meekan op de afgesproken datum! Hoor ik níets van je, ga je op de reservelijst, en mogen andere mee die wel op tijd hebben gereageerd! Dit graag per PB naar LBFotografie óf Marjoow.
De modellen zullen een vergunning moeten hebben die dag, zonder vergunning is eigen risico! De vergunning kost €5,- en is de hele dag geldig!
Marjoow schreef:We hebben gekeken naar de motivatie en of je al eerder mee bent geweest op meeting.
Dit is de definitieve lijst, die meegaat naar de meeting. Reservelijst staat ook op volgorde.Citaat:De bokkers die meegaan:
Jazz4ff
Bellatrix
Jinte
Patriciavt
Gothic_TeZZy
Laraax
Julia_14
Mara1
De reservelijst:
Suus__
Lisette1987
Em_papillon