patatkraam schreef:Ooh fijn saz.. maar het was manons ideeOké oké, dan bombardeer ik jullie SAMEN tot [BM] [Besloten] We missen niks, maar gaan aan de gang met ballen experts
Rens_ke schreef:patatkraam schreef:zal ik hun pbenNiet nodig, ik lees het net (ben pas nu terug van stal, sorry)En, en, en, en, en?!?!?! Ga je mee?
sazzie000 schreef:En, en, en, en, en?!?!?! Ga je mee?Ehm, laat me even denken.......................................NATUURLIJK GA IK MEE!!
patatkraam schreef:Ongehoord Ikke?? Ik stond met één been in mijn rijbroek te balanceren.. niet echt handen vrij om te typen, you know
Rens_ke schreef:patatkraam schreef:Ongehoord Ikke?? Ik stond met één been in mijn rijbroek te balanceren.. niet echt handen vrij om te typen, you know
Dusssss... Edit lijstje:Wie gaan er mee bowlen, 22 april te Utrecht?-Nynke-Manon-Saz/Jeroen-Pam -Anne-Renske-Mel?-Serena?-Shauni?-Mariska?En nu ga ik echt slapen!
sazzie000 schreef:Maar goed, even samenvattend:Wie gaan er mee bowlen, 22 april te Utrecht?-Nynke-Manon-Saz/Jeroen-Pam -Anne-Renske-Mel?-Serena?-Shauni?-Mariska?Ben ik nou niemand vergeten? Heb je er even tussen gezet, onder de mensen die zeker zijn.