Calimero_ schreef:enniee schreef:@ Kim; haha dat ist um juist als ze allemaal voorop willen kun je niet achter elkaar aan he

Als je je paard onder controle hebt kun je hem toch gewoon inhouden?
Daarom vroeg ik ook of iedereen een beetje netjes zijn paard door de bak kan sturen.
door de bak sturen is heel wat anders he ? Ik heb paard lief wel odner controle maar blijft een kudde beest
gaan der 11 paarden om hem heen in volle galop dan houdt ik hem niet zo 1.2.3 in stap hoor
Calimero_ schreef:Ja maar ja dan is het niet echt een meeting. Maar dit is wel handig om van te voren te bespreken.
Dus bij deze, wie wil crossen en wie niet:
JAA, IK WIL CROSSEN:
1. Kim met Belarus
2. Lotte met Beau
3. Nynke met Cheyenne
NEE DANKJE, IK DOE LIEVER RUSTIG:
1.
2.
3.
Denk dat je dit zo niet kan invullen.. ik wil bets eens crossen maar met de hele kudde op de kletter door het bos
zie ik niet zitten en licht er ook maar net aan hoe paard lief der onder is want is die knetter gek houdt ik hem liever
rustig enn is die super braaf dan maak ik hem gek
enniee schreef:Uh nou ik weet niet of crossen met 12 paarden wel geschikt is!

In ieder geval wil Verina kostte wat kost voorop dus gaat ze als een speer en gebeuren er ongelukken ennnnn.. Verina gaat dan heel gek doen

weet inderdaad niet of dat handig is in een groep maar op het terrein van de manege kan zoiezo wel toch ? maar in het bos
moeten we mis even in groepjes crossen ofso ?? -voor de gene die willen-
Calimero_ schreef:Moeten we alleen even een datum prikken..
Maar nog even iets. Hoe ziet iedereen het zich daar voor zich? Kan iedereen zijn dier een beetje houden?
En Kan iedereen wel vertrouwd daar crossen zeg maar??
over het algemeen wel
.. shadow zoiezo wel ook al doet die gek daar ben ik niet zo van onder de indruk..
Jeldert volgt de rest dus krijgen jullie je paard trg dan komt jeldert ook trg
en anders lukt het mij met heel veel
moeite misschien een beetje
Algemeen Ik denk dat in groepjes crossen geen verschil maakt, net zoals gezegt werd paarden zullen echt niet
over elkaar heen lopen hoor
.. bijna ieder paard wil voorop dus dan kan je al moeilijk groepjes maken moet gewoon
beetje rekening met elkaar houden..
Op bepaalde momenten als er drie zijn die willen crossen gaan er drie crossen en blijft de rest rustig stappen of draven tot
de groep weer bij elkaar is en zo af en toe een paar die crossen en de rest rustig en zo telkens om en om wat
?