Fotoshoot L&D Duinen april/mei

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:31

is goed lees het van zelf wel

daarna zal ik met de groep die ik hier al had
en datum zoeken

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:34

Queelens schreef:
mirandah schreef:
En wanneer wordt dan bekend gemaakt welke modellen dat worden?

Maar ik meld mij dus bij deze aan als model.
Moet ik nog een foto sturen of weten jullie nog wie ik ben haha.

Mag ik eerlijk toegeven, dat ik alweer ben vergeten wie er achter die boktnaam schuilt? :=

Hahah natuurlijk ;).
Ik zou ook meegaan op 6 maart, met Morfeo.
Helaas kon ik niet meer mee, doordat ik bang was voor zijn gedrag tussen de merries.
http://img413.imageshack.us/img413/9392/prehengst.jpg
Afbeelding

Queelens

Re: Fotoshoot L&D Duinen april/mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:35

Ooh nu weet ik het weer ja! :D

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:02

Willen jullie misschien melden (het liefst nog in de hoofdpost als het kan) dat deze meeting niets te maken heeft met de meetings van HPE (Horse Photo Events?) (soesterduinen/L&DD en Lunteren) ik lees dat er nu al een aantal in de war raken :+ alvast bedankt :)

ook wel erg jammer dat deze meeting rond dezelfde tijd gaat vallen als de HPE meeting in Lunteren :n

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:27

LisaDijk schreef:
Willen jullie misschien melden (het liefst nog in de hoofdpost als het kan) dat deze meeting niets te maken heeft met de meetings van HPE (Horse Photo Events?) (soesterduinen/L&DD en Lunteren) ik lees dat er nu al een aantal in de war raken :+ alvast bedankt :)

ook wel erg jammer dat deze meeting rond dezelfde tijd gaat vallen als de HPE meeting in Lunteren :n

Goed dat je het zegt, moeten we even een mod PBen.
Is inderdaad jammer, maar voor beiden ligt nog geen datum vast. En als het rond dezelfde tijd is, maakt het voor mij niet uit. Dan kan ik andere fotografen de kans geven om met jullie mee te gaan gezien ik de vorige keer al mee ben geweest.

M'n moeder zegt me net dat Tweede Paasdag niet zo'n goed idee zal zijn omdat iedereen dan vrij is en half Nederland op pad gaat (terugkomen van een weekend weg, caravans kijken, meubels kijken etc.. Daar wordt Tweede Paasdag meestal voor gebruikt).

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:30

Datum van de HPE meeting in Lunteren weten we zelf wel al, we wouden alleen alle informatie in 1x geven en dat je je dan ook meteen kan inschrijven... maar ik vraag me af of het nu niet handig is om het tenminste eventjes aan degene die deze meeting organiseerd door te geven, zodat er misschien nog een beetje rekening mee gehouden kan worden, want zoals ik het nu lees lijkt het alsof er slechts 1 a 2 weken tussen gaan zitten :n vind het best wel jammer

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:58

lisa, dat t wat dichter op elkaar zit is zon groot probleem toch niet was van de week toch ook nog zon meeting? ook geen last van gehad :n

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:26

Tijdens de eigenlijke Black and White shoot, die nu dus ook opengesteld is voor andere paarden..waar het in deze topic over gaat, zijn in ieder geval de Black and White paarden : Grafito en Jauke.
Afbeelding
Die ook op onderstaande foto staan:
Afbeelding
Deze shoot zal op tweede paasdag of 1 mei georganiseerd worden. Misschien is inderdaad 1 mei beter want op tweede paasdag trekt iedereen er bij mooie weer op uit, dus zal het best druk zijn in de Loonse en Drunense duinen... :j

De shoot in Lunteren was al vóór deze shoot georganiseerd, al weet ik niet precies op welke datum die is.

Dan is er nog een shoot die door een andere club wordt georganiseerd en dat is op 10 april, maar dat heeft niets te maken met de shoots die door HPE worden georganiseerd.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:40

Is het geen idee om 2 groepen te maken. 's Ochtens hengsten met 10 fotografen en 's middags merrie's met 10 fotografen?
(gelet op de interesse)

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:43

Ik denk dat we er niet een te uitgebreide meeting van moeten maken, daar zijn de HPE-meetings voor. Momenteel heb ik PB-contact met Lisa en als de organisatie is vastgesteld kunnen we meer plannen gaan maken

Edit:
Gezien deze meeting eigenlijk werd georganiseerd door en voor fotografen die Jauke en Grafito (en Comanche?) graag n.a.v. de vorige meeting nog een keer op de foto wilden zetten, lijkt het me een beter idee deze meeting besloten te houden.
Dus dat de fotografen van de vorige meeting voorrang hebben en dat we evt. het aantal aanvullen tot 10. En dat we dan naast Jauke, Grafito en Comanche nog 2 modellen uitnodigen, maar dat het klein en besloten blijft. Het is namelijk niet de bedoeling dat wij op HPE gaan lijken, volgens mij is dit gewoon eenmalig :)

Dit is overigens hoe ik het zie. Maar mocht de rest het ermee eens zijn is het denk ik een beter idee dit topic te sluiten, een organisatie vast te stellen, dan concrete plannen maken en een nieuw topic openen.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:25

Jinte schreef:
Ik denk dat we er niet een te uitgebreide meeting van moeten maken, daar zijn de HPE-meetings voor. Momenteel heb ik PB-contact met Lisa en als de organisatie is vastgesteld kunnen we meer plannen gaan maken

Edit:
Gezien deze meeting eigenlijk werd georganiseerd door en voor fotografen die Jauke en Grafito (en Comanche?) graag n.a.v. de vorige meeting nog een keer op de foto wilden zetten, lijkt het me een beter idee deze meeting besloten te houden.
Dus dat de fotografen van de vorige meeting voorrang hebben en dat we evt. het aantal aanvullen tot 10. En dat we dan naast Jauke, Grafito en Comanche nog 2 modellen uitnodigen, maar dat het klein en besloten blijft. Het is namelijk niet de bedoeling dat wij op HPE gaan lijken, volgens mij is dit gewoon eenmalig :)

Dit is overigens hoe ik het zie. Maar mocht de rest het ermee eens zijn is het denk ik een beter idee dit topic te sluiten, een organisatie vast te stellen, dan concrete plannen maken en een nieuw topic openen.

Ik ben het helemaal met Jinte eens en misschien kunnen we dan beter wat betreft dit topic sluiten en inderdaad een organisatie vaststellen en concrete plannen maken en een nieuw topic openen.
Het was ook ontstaan als een eenmalige Black and White shoot en dat is uiteindelijk een grotere shoot geworden. Fotografen konden in eerste instantie dan nogmaals ook mooie foto's maken van Jauke en Grafito en daar is Comanche bij gekomen. Ik hoor wel wat de bedoeling is, als ik maar op tijd weet wanneer het gaat plaatsvinden i.v.m. een behoorlijk drukke agenda.

Houd ons maar op de hoogte Jinte of Lisa !!!

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 16:03

Ik lees ook mee, maar ik vraag mij af of dit een eenmalig initiatief is?

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 16:16

Ik zou ook graag met deze meeting in de L&DD meewillen. Vorige meeting in de L&DD kon ik niet vanwege vakantie en dat vond ik wel jammer.
Laatst bijgewerkt door MerelxG_R op 14-03-11 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 16:17

Marlinda schreef:
Ik lees ook mee, maar ik vraag mij af of dit een eenmalig initiatief is?

Jij denkt dat er nog meer vraag zal zijn en het dus niet bij een eenmalige shoot zal blijven.... ?

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 16:22

Momenteel is er nog even overleg over de organisatie.
Het zal eenmalig en kleinschalig worden. Het idee van deze meeting is namelijk voortgekomen uit een foto van Jauke en Grafito, en het feit dat fotografen van de vorige meeting deze paarden graag nog eens op de foto willen zetten. Fotografen van de vorige meeting zullen dan ook voorrang krijgen en we willen niet meer dan 10 fotografen. We sluiten misschien dit topic en openen dan een nieuwe als er meer vast ligt qua plannen.

Andere fotografen kunnen mee met de HPE meeting die in Lunteren wordt georganiseerd. Die organisatie ligt niet in onze handen, maar wat ik heb begrepen is dat daar binnenkort meer over bekend zal worden gemaakt :)

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 16:24

Oké, nee dan is dat in ieder geval duidelijk. Omdat ik uit een reactie van een paar pagina's terug dacht op te maken dat jullie van plan waren het vaker te doen. En dat zou niet niet zo handig zijn geweest ivm de andere meetings, vandaar... :P

Maar ben benieuwd naar de foto's! :) Veel plezier alvast :D

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 16:27

Marlinda schreef:
Oké, nee dan is dat in ieder geval duidelijk. Omdat ik uit een reactie van een paar pagina's terug dacht op te maken dat jullie van plan waren het vaker te doen. En dat zou niet niet zo handig zijn geweest ivm de andere meetings, vandaar... :P

Maar ben benieuwd naar de foto's! :) Veel plezier alvast :D

Ja het topic is een beetje een zooitje geworden. We zijn nu bezig met plannen maken maar het zal bij deze meeting blijven. Daar had ik ook met Lisa contact over gehad, het stond hier ook niet zo duidelijk.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 16:34

Jinte schreef:
Momenteel is er nog even overleg over de organisatie.
Het zal eenmalig en kleinschalig worden. Het idee van deze meeting is namelijk voortgekomen uit een foto van Jauke en Grafito, en het feit dat fotografen van de vorige meeting deze paarden graag nog eens op de foto willen zetten. Fotografen van de vorige meeting zullen dan ook voorrang krijgen en we willen niet meer dan 10 fotografen. We sluiten misschien dit topic en openen dan een nieuwe als er meer vast ligt qua plannen.

Andere fotografen kunnen mee met de HPE meeting die in Lunteren wordt georganiseerd. Die organisatie ligt niet in onze handen, maar wat ik heb begrepen is dat daar binnenkort meer over bekend zal worden gemaakt :)

Worden de modellen dan ook alleen Jauke en Grafito ? en wordt er voor eventuele andere paarden dan een andere shoot of andere shoots georganiseerd ? Als jullie meer weten of een ander topic openen dan hoor ik het graag ! :j

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 16:35

andamoon schreef:
Worden de modellen dan ook alleen Jauke en Grafito ? en wordt er voor eventuele andere paarden dan een andere shoot of andere shoots georganiseerd ? Als jullie meer weten of een ander topic openen dan hoor ik het graag ! :j

We willen het aantal modellen aanvullen tot 5 maar deze nodigen we zelf uit waarschijnlijk.
Comanche is wat mij betreft sowieso zeer welkom :j
Maar nog niks ligt vast, dit waren even wat ideeën die Amable en ik hebben uitgewisseld. Wanneer er meer vast ligt brengen we iedereen op de hoogte.

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:01

het gaat hard hier zeg :')

is het misschien een idee kwa data dat we een lijstje maken met meerdere data en dat iedereen dan kan aangeven wanneer ze kunnen en dan de dag waarop de meeste kunnen de meeting doen? :)

fidodido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:04

Ik weet niet meer wie, maar die stuurde mij een mailtje of comanche aub nog een keer kom komen.
Dat was volgens mij net na de vorige meeting.
Dus ik ben er zlef niet eens mee gekomen.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:07

fidodido je heb en pbtje ik heb je toen en pb gestuurd 2 dagen na de meeting toen al ;) maar ik sta los van dit topic daar in weer

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:41

Fotografen hebben we al genoeg toch?
Dus modellen volgens mij ook bijna.
Ik denk dat dat duidelijk moet zijn ;)
Het is een kleine meeting

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:43

VisibreTeam schreef:
Fotografen hebben we al genoeg toch?
Dus modellen volgens mij ook bijna.
Ik denk dat dat duidelijk moet zijn ;)
Het is een kleine meeting

Ja maar we willen, omdat deze meeting is voortgekomen uit de andere meeting, de fotografen van de vorige meeting wel voorrang geven. Door hun is het idee namelijk ontstaan. Maar genoeg fotografen zijn er sowieso ja.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:50

Als we 5 modellen laten komen, 10 á 15 fotografen?
Want andere fotografen een kans geven is ook wel zo leuk ;)