Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Queelens schreef:mirandah schreef:En wanneer wordt dan bekend gemaakt welke modellen dat worden?
Maar ik meld mij dus bij deze aan als model.
Moet ik nog een foto sturen of weten jullie nog wie ik ben haha.
Mag ik eerlijk toegeven, dat ik alweer ben vergeten wie er achter die boktnaam schuilt?
LisaDijk schreef:Willen jullie misschien melden (het liefst nog in de hoofdpost als het kan) dat deze meeting niets te maken heeft met de meetings van HPE (Horse Photo Events?) (soesterduinen/L&DD en Lunteren) ik lees dat er nu al een aantal in de war rakenalvast bedankt
ook wel erg jammer dat deze meeting rond dezelfde tijd gaat vallen als de HPE meeting in Lunteren
Jinte schreef:Ik denk dat we er niet een te uitgebreide meeting van moeten maken, daar zijn de HPE-meetings voor. Momenteel heb ik PB-contact met Lisa en als de organisatie is vastgesteld kunnen we meer plannen gaan maken
Edit:
Gezien deze meeting eigenlijk werd georganiseerd door en voor fotografen die Jauke en Grafito (en Comanche?) graag n.a.v. de vorige meeting nog een keer op de foto wilden zetten, lijkt het me een beter idee deze meeting besloten te houden.
Dus dat de fotografen van de vorige meeting voorrang hebben en dat we evt. het aantal aanvullen tot 10. En dat we dan naast Jauke, Grafito en Comanche nog 2 modellen uitnodigen, maar dat het klein en besloten blijft. Het is namelijk niet de bedoeling dat wij op HPE gaan lijken, volgens mij is dit gewoon eenmalig
Dit is overigens hoe ik het zie. Maar mocht de rest het ermee eens zijn is het denk ik een beter idee dit topic te sluiten, een organisatie vast te stellen, dan concrete plannen maken en een nieuw topic openen.
Marlinda schreef:Oké, nee dan is dat in ieder geval duidelijk. Omdat ik uit een reactie van een paar pagina's terug dacht op te maken dat jullie van plan waren het vaker te doen. En dat zou niet niet zo handig zijn geweest ivm de andere meetings, vandaar...
Maar ben benieuwd naar de foto's!Veel plezier alvast
Jinte schreef:Momenteel is er nog even overleg over de organisatie.
Het zal eenmalig en kleinschalig worden. Het idee van deze meeting is namelijk voortgekomen uit een foto van Jauke en Grafito, en het feit dat fotografen van de vorige meeting deze paarden graag nog eens op de foto willen zetten. Fotografen van de vorige meeting zullen dan ook voorrang krijgen en we willen niet meer dan 10 fotografen. We sluiten misschien dit topic en openen dan een nieuwe als er meer vast ligt qua plannen.
Andere fotografen kunnen mee met de HPE meeting die in Lunteren wordt georganiseerd. Die organisatie ligt niet in onze handen, maar wat ik heb begrepen is dat daar binnenkort meer over bekend zal worden gemaakt
andamoon schreef:Worden de modellen dan ook alleen Jauke en Grafito ? en wordt er voor eventuele andere paarden dan een andere shoot of andere shoots georganiseerd ? Als jullie meer weten of een ander topic openen dan hoor ik het graag !
VisibreTeam schreef:Fotografen hebben we al genoeg toch?
Dus modellen volgens mij ook bijna.
Ik denk dat dat duidelijk moet zijn
Het is een kleine meeting