Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saroanda schreef:Als Steph de bbq bij van a tot z besteld, kan ze tot uiterlijk 2 dagen voor levering nog wijzigingen doorgeven. Dan lijkt het me wel zo fair dat mensen van tevoren betalen en als last-minute blijkt dat ze niet kunnen Steph dus niet met de kosten zit.
Steph86 schreef:saroanda schreef:Als Steph de bbq bij van a tot z besteld, kan ze tot uiterlijk 2 dagen voor levering nog wijzigingen doorgeven. Dan lijkt het me wel zo fair dat mensen van tevoren betalen en als last-minute blijkt dat ze niet kunnen Steph dus niet met de kosten zit.
Ik vind het erg fijn dat je meedenkt, dit was idd ook mijn idee en ik wil idd bij A tot Z bestellen.
Ik zie het namelijk niet zitten eerlijk gezegd om voor iedereen voor te schieten en uiteindelijk met de gebakken peren zit wbt kosten.
SaNNeS88 schreef:Ben ik het ook mee eens, maar vind de bbq menus daar nou niet echt denderend qua samenstelling
Nathalie schreef:Oh dat wist ik niet.Maar dan nog is de BBQ niet meer halal als er ook varkensvlees op ligt.
hihi.
Is ook niet erg hoor. Ben toch niet heel erg gek op vlees.