Desiree schreef:O nee joh, val jullie er niet op aan. het is niet persoonlijk bedoeld. Het is echt een klacht naar die manege toe en naar de mensen die er geregeld les nemen. De lessen zijn er echt te goedkoop om de dieren en de manege fatsoenlijk te kunnen onderhouden. En daar zijn de paarden de dupe van. En dat zie je dan ook in de vorm van slecht passende tuigage (altijd witte plekken of plekken zonder haar, of verwondingen op de schoften of rug) en te weinig voeren. Ja, haflingers hoef je niet zo veel te voeren want dat kunnen ze niet af. Ze zijn zuiniger in verbruik. DAarom heeft hij die nu ook. MAar de andere ponies daar zijn ronduit scharminkels. Behalve pollo, als hij nog leeft.
ik weet wat je bedoelt. ik ben daar toendertijd voor een eigen pony gaan kijken. Alles was te koop
voor een goed bod, dus ik de stallen doorgelopen en ik kreeg spontaan medelijden, vooral die paarden die daar in stands stonden zagen er erg uit.
Net alsof ze nooit eten kregen of zo leek het wel. Ik had uiteindelijk een pony uitgekozen die er een beetje redelijk uitzag, was het een eigen pony...
maar dit is helemaal offtopic, laat ik jullie er verder maar niet mee lastigvallen.