Mja om ons allemaal tevreden te stellen is ook lastig denk ik
Ik moet bv juli en augustus eigenlijk vrij houden ivm Chaz die loops moet worden.. Maargoed, dat wil niet zeggen dat ik niet onder voorbehoud kan afspreken Het kan alleen wel zo zijn dat ik perongeluk ineens halsoverkop naar Engeland moet
Ja ik ga mee Maargoed, mevrouw gedraagt zich al flink alsof ze loops moet worden (markeren, ze is aan het ruien, ze is ONGELOFELIJK blij en heppie-de-peppie) dus we denken dat het er wel gauw aan zit te komen
Nou, in principe wachten we even het volgende nestje van Chaz af, even kijken wat ze deze worp gooit natuurlijk Kijk zit er echt een ontzéttend mooi teefje bij die Lidewij graag 'in eigen beheer' zou willen houden zou het zomaar kunnen, maar tis nog niet de bedoeling
Ben ook wel benieuwd hoe d'r puppies lukken, als ze nét zo haar stempel op de nestjes drukt als haar mams Katie dan worden het prachtige puppen iig
Nou, ik wil er liever een teefje bij, en aangezien ik dat showen ook ontzettend leuk vind wil ik er wel een móói teefje bij haha Showen is leuker als je hond af en toe ook nog eens iets wint Maar ik heb totaal geen fokambities natuurlijk, dus wij vonden het wel een plan om dan een soort co-owner-constructie te maken, dan kan lidewij een teefje aanhouden om mee te fokken, die komt dan lekker bij mij wonen enzo, kan ik d'r ook naar haar brengen als ze loops is.. Is voor ons ook een handige oplossing
Maargoed, nog allemaal toekomstmuziek natuurlijk, we zien tegen die tijd wel wat het wordt