Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samsam"]
[quote="adriana schreef:Waarom de 40 namen noemen, is dat interessant?
Ik vind namelijk van niet, ik hoop dat het een gezellige avond word waar we met z'n allen wat van kunnen leren.
Mayo schreef:Anna42, ik weet nog bar weinig over deze onderwerpen, maar ik wil er graag mee vanaf weten, is er de mogelijkheid dat ik ook aan de clinic kan deelnemen of is er een minimum van wetenschap aan verbonden?
Lovely schreef:Anna42, die eventuele 2e clinic, gaat die op dezelfde locatie plaatsvinden, of wordt wellicht ergens anders, bij SuzanneH misschien???
Anna42 schreef:Iedereen die een pb heeft gestuurd, heeft inmiddels bericht gehad over de datum, plaats en tijd. Helaas zitten we met het probleem dat in de ruimte die door Excuseme ter beschikking is gesteld niet meer dan maximaal 40 personen kan bergen. De interesse blijkt nu aanmerkelijk groter dan dit aantal. De kosten bedragen 15 euro
Samsam"]
[quote="Anna42 schreef:Iedereen die een pb heeft gestuurd, heeft inmiddels bericht gehad over de datum, plaats en tijd. Helaas zitten we met het probleem dat in de ruimte die door Excuseme ter beschikking is gesteld niet meer dan maximaal 40 personen kan bergen. De interesse blijkt nu aanmerkelijk groter dan dit aantal. De kosten bedragen 15 euro