boktmeeting Eindhoven/Nuenen/Helmond!?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spoekie

Berichten: 2407
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:46

hoi,

ik ben een beetje sloompjes maar ik wil wel mee met de rit Haha!
maar ik moet ook een pony huren want ik mag Forrest niet meenemen (want Anna wil er of bij zijn (en er dan dus zelf op) of ik mag hem niet meenemen dus uiteindelijk maakt het nog niks uit).

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 20:03

spoekie schreef:
hoi,

ik ben een beetje sloompjes maar ik wil wel mee met de rit Haha!
maar ik moet ook een pony huren want ik mag Forrest niet meenemen (want Anna wil er of bij zijn (en er dan dus zelf op) of ik mag hem niet meenemen dus uiteindelijk maakt het nog niks uit).


Uhm das niet helemaal waar...we zouden dan toch afwisselen?

spoekie

Berichten: 2407
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 20:14

AnnaBabs"]
[quote="spoekie schreef:
hoi,

ik ben een beetje sloompjes maar ik wil wel mee met de rit Haha!
maar ik moet ook een pony huren want ik mag Forrest niet meenemen (want Anna wil er of bij zijn (en er dan dus zelf op) of ik mag hem niet meenemen dus uiteindelijk maakt het nog niks uit).


Uhm das niet helemaal waar...we zouden dan toch afwisselen?
[/quote]

ja maar wie zegt dat dat gebeurt..als het nou een beetje een paard is dat vervelend doet ruil jij liever toch niet Tong uitsteken maar we gaan daarover geen ruzie maken over een topic kunnen we thuis ook Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken doen we btw toch al genoeg

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 23:17

Wahaha zusjes dus.

Eej wie wil Meulendijks bellen? Mij maakt het niet uit, als maar iemand het doet, en niet niemand of iedereen Haha!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 23:41

Is er niemand die goede contacten heeft met Meulendijks? Zodat die kan bellen...

wenda

Berichten: 384
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 15:12

ik kan waarschijnlijk ook op 21 september behalve niet als mijn zus op concour gaat

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 15:40

Gera heeft wel contact met manege meulendijks *LOL*

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:45

GGGGGGEEEEEEEEERRRRRAAAAAAAA Haha!:D

Joehoe Cool

Heb je al met vriendlief gepraat???

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 20:33

Ook mijn vraag, Gera Haha!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:25

Gera reageert niet.....

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:27

Vonnie84 ik heb net pas je pb gelezen het lijkt me heel leuk om mee te gaan maar de bus stopt niet echt dicht bij manege Meulendijks en dan zal ik dus een heel stuk moeten lopen, ook heb ik geen echte veiligheidscap omdat ik nauwelijks rijd Huilen wanneer is die boktmeeting eigenlijk want ik had niet echt veel zin om al die pagina's te doorspitten.
Ik hoor het wel.

Groetjes, Wilfredlover

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:30

Oeps ik ben mijn gegevens vergeten.

Profielnaam: Wilfredlover
Echte naam: Jacqueline
Leeftijd: 18
Woonplaats: Helmond
Voorkeur: Geldrop

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:43

Hier ben ik!! Hallo!! Haha!
Ben een beetje afwezig vandaag, ga morgen namelijk naar de Stones in Vredenburg en de polsbandjesprocedure vandaag was al heel indrukwekkend, dus ik ben erg benieuwd

Maar nee, daar gaat het nu niet over. Oh mijn vriend zit hier nu achter me, eens even vragen of hij het eens is met mijn beraamde plannetjes... Scheve mond
Ja, hij wil wel met eten en drinken langskomen, als het maar niet middenin het bos is (anders heeft hij straks een vette boete, want ze controleren er hard op). Zolang het dus ergens buiten het bos is waar auto's mogen rijden en goed kunnen komen is het voor hem geen probleem.... Dus dat is binnen, lijkt me

De rit zelf moet natuurlijk snel geregeld worden. Ik zou eigenlijk graag even langs de manege gaan om het te vragen (vind ik fijner dan telefonisch). Ik zal eens kijken of ik morgen even langs kan gaan voordat ik naar de Stones ga... Ik beloof niks. Anders dan kan ik wel bellen, maar iemand anders mag dat ook doen hoor. Van mijn Penny-tijd weet ik het telefoonnummer volgens mij zelfs nog uit mijn hoofd, hoe ziekelijk dat ook is. Ik kwam er namelijk bijna dagelijks zo'n tien jaar geleden. Volgens mij is het 040-2863187
En Wilfredlover, bij mijn huis kan je heeeeel makkelijk komen met de bus (stopt er bijna voor) en dan is het nog hoogstens vijf minuutjes rijden naar de manege. Ik wil je dan wel meenemen hoor! Tenzij ik er natuurlijk eerder zou moeten zijn om de paarden klaar te maken ofzo, maar dan zou je eventueel mee kunnen helpen natuurlijk, als je wilt. Dus je kunt en mag mee hoor van mij! *LOL*

PaulineJarig
Berichten: 12192
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:46

Als we over de Strabrechtse heide gaan rijden kunnen we daar evt. iets afspreken, bij het viaduct ofzo, dan kan ik er gewoon met Joris heen komen riden, lijkt me leuk. Misschien samen met Heike en Iris? Dat is goed te doen vanaf Mierlo, of vanaf mij, dan weet ik een kortere weg Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:48

Mierlo lukt wel ja, bij het viaduct bij de snelweg daar ofzo Verward

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:48

Sommige paarden van Meulendijks kunnen echter niet zo heel goed met vreemde paarden overweg, maar ik denk dat het over het algemeen goed moet gaan hoor! En anders houden we gewoon netjes wat afstand Knipoog

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 07:11

Pauline schreef:
Als we over de Strabrechtse heide gaan rijden kunnen we daar evt. iets afspreken, bij het viaduct ofzo, dan kan ik er gewoon met Joris heen komen riden, lijkt me leuk. Misschien samen met Heike en Iris? Dat is goed te doen vanaf Mierlo, of vanaf mij, dan weet ik een kortere weg Lachen


Dit vind ik ook wel een goed idee... Ik weet niet hoe je dan rijdt, maar dan kom ik met Solide ook gewoon op de voetjes. Want anders moet ik nog iets regelen zodat ze me naar Geldrop kunnen brengen.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 10:09

Ik zal eens kijken of er een kaart bestaat van de ruiterpaden, dat zou misschien wel fijn zijn. Dan scan ik die gewoon voor een stukje in en dan kan ik exact aangeven waar wij hoogstwaarschijnlijk langs gaan rijden. Dat is alleen nog maar leuker.. langs de route allemaal 'fans' Knipoog Lijkt me echt gezellig. En als we ongeveer dezelfde route terug rijden, dan kunnen we jullie ook zo weer af 'droppen'

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 17:20

Ja en onderweg zullen we ook best een ijscokar of zo vinden om wat te drinken.. En ik vind het ook geen probleem om na de rit met z'n allen nog ergens wat te gaan drinken en of eten. Dan kan ik nog nakomen als ik geen vervoer met Solide naar en terug van Geldrop kan krijgen.

Lijkt mij in ieder geval een gezellige afsluiting....

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:58

Poeh, wat een hoop om op te reageren.

Uhm waar beginnen we...
Gera: echt geweldig dat vriendlief voor eten en drinken wil zorgen. Het moet zeker wel lukken om ergens te stoppen waar hij mag komen met de auto. En ook fijn als je dat kunt regelen met Meulendijks. Ik denk dat jij de meest aangewezen persoon bent, want iig ik heb echt geen contact met ze, en met iemand die ze kennen hebben we meer kans.

Oh en over die paarden van Meulendijks, dat ze niet zo goed met andere paarden overweg kunnen. Ik denk dat ik dan maar zo'n leuk rood lintje in z'n staart ga meevlechten Haha!
Nee, maar die van mij kan dat meestal niet velen en gaat dan ruzie terug maken. Maar hij schopt eigelijk nooit gericht op iemand (probeert ie wel soms, voel je z'n kontje zo afdwalen), altijd dreigen. WIJ ontvangen altijd de klappen.

Maar ik vind het inderdaad wel een goed idee als degene die geen vervoer kunnen regelen ergens verzamelen. Top OK dan!

En over het eten na het rijden. Ik vind het goed. Ik ben alleen een beetje verlegen..... Bloos
En als je dan op je paard zit, dan praat dat meestal wel makkelijker. Maar we moeten dan inderdaad eerst allemaal de paarden afdroppen.

Als ik trouwens nog mensen op moet halen van de route Someren-Geldrop doe ik dat wel. Ik moet denk ik toch met de auto achter de vrachtwagen aan, zodat ons pap weer naar huis kan rijden. Of ons pap en mam gaan met z'n 2en met de hond in de bossen wandelen, zou ook kunnen. Dan kan ik dus niemand ophalen, alleen als het nood is. Maar goed, daar had eigelijk niemand om gevraagd, maar ik vermeld het toch even.

Ik denk trouwens dat ze bij meulendijks ook wel cappen verhuren?? En anders hebben wij er nog wel. Wij doen hem meestal toch niet op (FOEI) Schijnheilig

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:59

wilfredlover schreef:
wanneer is die boktmeeting eigenlijk want ik had niet echt veel zin om al die pagina's te doorspitten.
Ik hoor het wel.

Groetjes, Wilfredlover


Ik PB wel ff.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 19:04

Trouwens:

1) wie doet/doen de route maken????? Wil zich daarvoor inzetten Haha!:D
2) Hoe laat starten we ongeveer??

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 20:17

Even een overzicht van wie er mee gaan. Veel informatie ontbreekt nog. Dus graag aanvullen en fouten verbeteren. PB me maar even, anders wordt het topic zo onoverzichtelijk. (was ie toch nog niet Haha!)

Profielnaam : Sk4t3r
Echte naam : Larissa
leeftijd : 13 jaar
woonplaats : Nuenen
eigen paard : nee

Profielnaam : Fairie
Echte naam : Mireille
leeftijd : 15 jaar
woonplaats : Nuenen
eigen paard : nee

Profielnaam : Spoekie
Echte naam : Petra
leeftijd : 14 jaar
woonplaats : Eindhoven
eigen paard : nee

Profielnaam : Solide
Echte naam : Ilse
leeftijd : 23 jaar
woonplaats : Lierop
eigen paard : ja (Solide)
Vervoer p. : te voet

Profielnaam : Gera
Echte naam : Gera
leeftijd : 20 jaar
woonplaats : Geldrop
eigen paard : ????

Profielnaam : Wenda
Echte naam : Sarah
leeftijd : 16 jaar
woonplaats : Asten
eigen paard : ????

Profielnaam : Wilfredlover
Echte naam : Jaqueline
leeftijd : 18 jaar
woonplaats : Helmond
eigen paard : ????

Profielnaam : Vonnie84
Echte naam : Yvonne
leeftijd : 19 jaar
woonplaats : Someren
eigen paard : ja (Rongo)
vervoer p : vrachtwagen

Profielnaam : Lenn
Echte naam : Lenny
leeftijd : 17 jaar
woonplaats : Someren
eigen paard : ja (Ivano)
vervoer p : vrachtwagen

Profielnaam : Pauline
Echte naam : Pauline
leeftijd : 26 jaar
woonplaats : Helmond
eigen paard : ja (Joris)
vervoer p : te voet

Profielnaam : Zilverster
Echte naam : Meike
leeftijd : 15 jaar
woonplaats : Helmond
eigen paard : ?????????
_____________________________________________________________
Deze bokkers zijn genoemd dat ze mee willen, maar is nog geen reactie van in het topic:

Rainie, love sultan, pasja, heike, iris

Wil iedereen die 99% zeker mee gaat, me even PB-en, zodat het vast ligt. Is ook makkelijker met het aantal broodjes voor tussen de middag.
En fouten of aanvullingen door PB-en.

Dank Haha!

wenda

Berichten: 384
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:24

hoi,

ik neem mijn eigen paard mee

PaulineJarig
Berichten: 12192
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 09:20

Ik dacht zo, Solide, Ik steek bij de Veldweg over, ga daar even rechtdoor en dan rechts, kom je bij die leuke boerderij, dan daar rechts een zandpad volgen en voila, het viaduct over de A67 de paardenovergang zeg maar, met een dichte wand en wildoversteekplaats.

Ik kan evt. wel eea op de kaart bekijken maar wil niemand iets uit handen nemen?

Ik zou het liefst dan in het weekend gaan en smorgens vroeg is het heel mooi op de hei.