Ehm ik wil niet heel erg vervelend doen maar er is ene grote kans dat jeroen en ik al vanaf donderdag in roden zijn,we hebben nog ene hotelbon en willen dan weekendje drenthe gaan doen en dan op zondag gewoon met jullie lekker rijden uiteraard, maar wij rijden dan dus niet vanuit utrecht maar vanuit roden
hahahaha nou het eten wordt in ieder geval goed geregeld zie ik haha. ik denk dat ik ook wel de auto mee kan nemen, en opzich wel chill voor de treiners die van ver komen, want auto is toch net wat goedkoper. als ik het goed van te voren weet wanneer het is. dan vraag ik het gewoon alvast!
OKE MENSEN DE DEFINITIEFE DATUM IS 17 APRIL!!!!!!!! (komt mij ook beste uit want weet nu met me auto(zie andere topic) niet of ik dan genoeg geld heb) Waarschijnlijk kan ik het wel betalen om mee te gaan. Maar je weet maar nooit he...
ik weet het dan nog niet zeker of ik mee ga, want had ook (misschien) achter mijn naam eerst haha. want heb die dinsdag daarna herkansingen, dus misschien moet ik daar gebruik van gaan maken. maar hopelijk niet, maar bijna zeker van wel haha. maar dan laat ik het als het zover is wel weten, duurt nog lang!
of we wachten nog even? of wilt iedereen het nu weten? want als ik nu moet kiezen ga ik voor 10 april en dan hebben we bij beide dagen evenveel haha. dus misschien nog even wachten dan op stacey? en nog een toch?