Ik heb ook nog dezelfde wintec die ik 2 jaar terug bij jullie heb gekocht. Nu wil ik graag een overstap maken naar bruin, dus het zadel gaat binnenkort wel weg Maar het zadel bevalt goed!
tijgerr91
Geplaatst: 25-01-11 20:17
Jaa nyn jij vroeg om een bruine he, die amaretto in het bruin vind ik zelf heeeel mooi! zal ff linkje zoeke!
Haha bedankt voor je linkje, maar zoek nog een tikkie donkerder. Zoiets als choco, maar ruilen jullie ook zadels in ?
Fred_Kroket
Geplaatst: 25-01-11 20:20
Ik ben een Fryske Stapper!! Persoonlijk vind ik Drachten of Leeuwarden helemaal niet leuk om te stappen.... En steek ik de Fryske grens over om naar Groningen te gaan... En af en toe hobbelen we eens naar het stamkroegje in Gorredijk!
Sentido
Geplaatst: 25-01-11 20:20
Is dat een wintec? Ik heb zelf echt niks met wintec maar die ziet er wel mooi uit
Haha Inderdaad! nee dat linkje wat ik stuurde was een amaretto zadel, super fijn zadel!! Ja klopt Spetterrr! ik was ook mee om bij jou en je spetter een zadel te passen! Je schoen is btw gemaakt dus die kun je op halen als je wil! heb m vandaag weer bij de schoenmaker opgehaald!
Haha ja is goed, ik ben wel in lwd Stille kant van de nieuwstad
tijgerr91
Geplaatst: 25-01-11 20:44
Ja alleen dan in het zwart @ spetterrr: Oh gosh, nou als je je schoenen op komt halen neem m dan even mee! Is natuurlijk niet handig!!! Dit weekend niet is beetje te snel! heb al vanalles in de planning :p volgend weekend?
Sentido
Geplaatst: 25-01-11 20:44
Hahaha dit weekend? Nee dat gaat me niet lukken helaas, moet zwaar bezig met afstudeeropdracht van school