Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:51

ach ja gewoon echt tegen mij gebruiken, proberen uit te spelen ja maar je hebt dit gezegd dus.....
ze hebben me ook al een keer uit mijn les geknikkerd enzo maar goed tis niet anders hahah.

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:58

Buitenritje zit er waarschijnlijk voor mij ook niet in dit jaar..
Vorig jaar was ik met mijn oude paard ( 22 ) en mijn pony.. en met dat oude paard ging ik op buitenrit met de gedachte : die zal wel rustig zijn, nou niet dus! hij was ''natuurlijk'' weer de enige die is dacht leuk te doen. hij ging niet rennen ofzo, maar zijwaarts en op ze plaats springen enzo. en later sprong hij ook nog die grote weg op en naja toen had ik het helemaal gehad.. en aangezien ik als ik nu op kamp ga een nieuw paard heb, en die dan nog niet helemaal ken durf ik het nog niet aan. en mijn pony is ook niet de braafste! maar ik denk er nog even overna..

Verder over de paddocks, vorig jaar zette bijna NIEMAND hun pony's in de paddock omdat ze daar simpelweg ''geen zin'' in hadden, dus die van mij stonden dan saampjes gezellig een uurtje in de paddock terwijl ik lekker stond uit te mesten of andere dingen aan het doen was.. niemand die er wat over zei aangezien de andere paddock altijd leeg bleef .

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:03

Nou zullen jullie mischien wel denken : ' zij is gek, ze gaat met een 22 jarig paard op ponykamp.'
Maar hij 'was' lichamelijk gezien geen jaar ouder dan 15/16 alle instructeurs geloofde het ook niet.
wat natuurlijk prachtig is om te horen!

Maar ik denk ik zeg het even, voordat mensen verkeerde indruk van mij krijgen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:03

bij ons was de paddock echt altijd bezet helaas.
ik vind die buitenrit ook niet echt iets, heb ook liever een serieuze dressuurtraining naja ik kijk wel hahah anders gezellig een ''bejaarde'' ritje doen met zn alle ;)

@ Sabz ik ken een paard dat met 20 jaar nog lichte tour liep, die werd gewoon chagga als hij niet gereden werd!
het ene paard kan het wel en het andere niet, paarden vinden het vaak alleen maar fijner om in handen te zijn dan stil op de wei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:06

Evonny, (sorry, ben je echte naam kwijt) gezellige club heb je dan zeg! Pff......

Sabrina, nee daar denk ik niks van hoor! Als die nog fit is kan dat helemaal geen kwaad toch? Ze verroesten pas als je ze stil zet ;)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:08

Haha oke daar ben ik blij om!
en over je ''bejaarde'' ritje, daar hoopte ik dus ook op :P maar helaas..
En ik heb ook liever dat ik aan het einde van de week nog met 2 gezonde paarden weer terug kan, ipv. dat er iets is fout gegaan op de buitenrit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:13

de buitenrit vorig jaar bij mij was heel fijn. We waren maar met z'n 5en, incl. leiding. En die leiding was heel fijn! Ik had er wel 3 in mijn groepje zitten die niet bepaald voorzichtig waren met hun pony's (zagen geen gevaren). Ze wilden over takken, bankjes en weet ik het wat allemaal nog meer heen springen terwijl dat gewoon niet veilig was. De bodem niet goed, takken die naar boven uitsteken etc. Ook wilden ze heel vies water inspringen zonder de bodem te kunnen zien. Nouja, er bleek dus een heel diep gat te zitten, 1e kreupel. Lekker stom dan als je met je 13/14 jaar zo bijdehand wil zijn en het gewoon doet.....
De leiding was heel fijn, was een rustig ritje. (op die 'kleuters' na dan)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:20

Ja iris, die mensen heb je altijd..
maar 'kinderen' zien ook heel vaak geen gevaar.. ( Niet dat ik erg oud ben. )

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:25

Hadden jullie ook een bokt kamer?? vroeger dededn ze dat wel hing er op de laatste kamer een brief met bokt en dan de namen van de mensen ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:28

Vorig jaar waren ze dat wel van plan, ging alleen niet helemaal goed. =P Waren er van te voren 2 gepland. Uiteindelijk maar 1 terecht gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:29

Ik moet echt eens mezelf afleren die : =P , =] etc. te doen. haha. Dat is echt een heel vervelend automatisme!

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:33

Als ik erbij zit wil ik wel bezet houden... ik ga altijd heel vroeg dan heb ik de beste stal en kamer :P hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:36

Dat zou wel leuk zijn! we hebben nog tijd zat! Maar boktkamer maken over een tijdje is wel leuk! =) Als ;t topic wat actiever is, we elkaar als iets beter kennen en een beetje van elkaar weten of we elkaar mogen of niet =P 't zou zo banketstaaf zijn als iemand met ons opgescheept zit en die ons helemaal niet mag! Zit je daar de hele week.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:42

Ik ben trouwens wel iemand die 's avonds best voor een praatje in is, maar als ik eenmaal in bed lig en wil slapen dan wil ik ook slapen! Ik ben daar namelijk om wat te leren. En niet om tijdens de les van moeheid van mijn paard te donderen....

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:43

ArabicQueen schreef:
Als ik erbij zit wil ik wel bezet houden... ik ga altijd heel vroeg dan heb ik de beste stal en kamer :P hahaha

Hoe laat ga jij dan meestal ?

Vorig jaar was ik er om 7 uur :P

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:46

Ik vind het inderdaad ook wel vervelend als mensen tot 2 uur snachts klieren etc. Zo houden ze mij ook wakker. :+

7 uur sochtends? :oo

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:47

Volgens mij om 8 uur..

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:48

7 uur is idd erg vroeg maarja... kan natuurlijk he :P was je de eerste??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:49

Idd, geen probeem met kwebbelende mensen. Maar als anderen willen slapen wees dan gewoon stil, of doe zachtjes. Of nog beter, doe 't ergens anders ;) Haha

7 uur? Kon je dan al wel bij de kamers en stallen?

Jullie worden trouwens wel allemaal proefkonijn voor mijn lens hoor op kamp! Haha =P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-01-11 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:49

Phoenix6 schreef:
Ik ben trouwens wel iemand die 's avonds best voor een praatje in is, maar als ik eenmaal in bed lig en wil slapen dan wil ik ook slapen! Ik ben daar namelijk om wat te leren. En niet om tijdens de les van moeheid van mijn paard te donderen....

Uhmm ik ben 20 die tijd heb ik gehad :P

Ik vind best leuk op s'avonds nog even gezellig te kletsen of spelletje te doen maar ik wil wel slapen als iedereen dat wil..

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:50

Tuurlijk zal het wel later worden dan normaal maar rond 12 uur ben ik het ook zat aan het worden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:53

Gelukkig maar! Vorig jaar had ik mensen op mij kamer. Die gingen tot 4 uur snachts met zo'n stemmetje op hun mobiel praten. Of hoe zeg je dat. Als je dan iets inspreekt dan kreeg je het zelfde terug in een raar stemmetje. Ging 't de hele nacht: Balbasaur! En Pikachu etc. heel irritand..

Had ook een stel kleuters op m'n kamer die expres kauwgum in m'n dekbed hadden gedaan..
Wat kon ik daar chagrijnig om worden..

En om mij boos te krijgen meot je toch wel wat doen. Maar zulke flauwe grappen kan ik echt niet tegen *schaam*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:53

Later dan normaal heb ik geen problemen mee hoor! ;)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:57

Hmm ik weet wat jullie bedoelen! ik had daar geen last van vorig jaar, wij sliepen met een meisje op de kamper die ECHT haar nachtrust nodig had, omdat zij iets aan haar hart had. en dan heb je er ook wel respect voor, en andere mesen ook en ga je ook gewoon op tijd slapen.

Oww ik wil wel heel graag proefkonijn zijn !:D ik neem ook mijn SLR mee :) dus bij mij kan je je ook als proefkonijn melden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:59

ahh, leuk! Ik heb pas sinds een maandje mijn 70-200 mm 2.8 lens. Dus ga die heerlijk uitproberen! =]

Mensen van de SGW, hebben jullie vervoer voor de externe training en toevallig een extra plekje? =)