Oh dames hellup ik twijfel echt te erg of ik wel of niet kom!! Voordelen: - Het is super gezellig met jullie - Lekker eten - Niets is verplicht
Nadelen: - Moet werken van zaterdag 2 uur tot zondagochtend 9 uur, de klok wordt verzet en met een beetje geluk heb ik hooguit 5 uur slaap. - Ik zie Pascal het hele weekend niet - Had eigenlijk nog een uitje met de familie van Pascal dat duurt tot 's avonds laat - Ben op t moment slecht te pas, zit behoorlijk in de knoei (huis was eerst door alles en iedereen goedgekeurd en nu klopt het ineens niet meer... :'( )
Als wel komen teveel stress oplevert moet je het niet doen. Als je er juist ff aan toe bent om er tussenuit te gaan dan komen. Die keuze is echt aan jou!
Je bent ook voor een uurtje of zo welkom natuurlijk maar dan zit je misschien met vervoer of niet?
Oke ik ga mee denk ik! Dan kijk ik wel of ik nog na kom bij dat andere van pascal's familie en dan ga ik als ik uit de slaapdienst kom nog ff een uurtje ofzo pitten bij pascal
Ik neem dan mee: Rolletjes van Wrap - Kruidkaas - Boerenomelet Met ham Een leuk toetje gemaakt in kleine glaasjes: 1 laag iets met koekjes/bisquit en wat met custardpudding of banketbakkersroom en verse aardbeien en bovenop lekker slagroom