Ja dus dat is een tip voor 30 januari, doe een vest aan met een hempje eronder zodat je het uit kan doen
Oh, de datum staat al vast? Haha, dat had ik nog niet meegekregen Wel een slimme, zal er aan denken *Zet 30 januari in agenda*
Ik ga morgen even vrij vragen van mn werk !ooow, dus we zijn nu al met het aantal dat we vorige x ook waren
Ik heb er al helemaal zin in En als we gewoon een voor en na foto maken kan iedereen het verschil zien
Yonker schreef:Nee ik wil niet weer in het midden!! ik bedoel op dezelfde plek als de before fotodus een before en after fotosnappieee
Owwwwwwww Zeg dat dan!! Daan als er veel lange mensen zijn moet jij juist niet achteraan want dan zien we je niet!!
iedere keerals die foto geplaatst word, zeg jijMIJN HOOFDhahaha ik las het net in het vorige topic ook
Yonker schreef:Owwwwwwww Zeg dat dan!! Daan als er veel lange mensen zijn moet jij juist niet achteraan want dan zien we je niet!! SSSSSSSSSSSSttttttttttttt plannen verrader Trouwens jij moet wel lachen hoor op de volgende foto Bedankt voor de tip van de witte kleding trouwens