oee morgen is het al zover!Zijn er nog mensen die zeiden dat ze meegingen, maar uiteindelijk toch niet blijken te kunnen?
Ik ben ook gewoon van de partij Ik heb er zin in! Wel jammer dat je niet kan deborah, ik had je graag ontmoet, maar dat komt vast nog wel een keer
Ik heb er ook zin in Bleken nog 2 pakken chocomel in huis te hebben dus voor de liefhebber en verder heb ik ook nog tig soorten thee
Ik neem zelf wel rijstmelk en anijs mee, kan ik ook wat warms drinken Ben wat dat betreft echt een ramp, mag geen choco en lust geen koffie en thee
StreeepjesC schreef:Praat mee ! [JHK] De Supergezellige Kletstopic Over Alles! Praat mee!Heb StreeepjesC al even een PB gestuurd dat ze haar topic niet zo moet spammen
Eleionomae schreef:haha ja rijstmelk en anijs hebben we hier ook niet... geloof ook nooit in huis gehad Dat snap ik, wie wil dat nou ook drinken als je ook chocomel hebt Ben er al aan gewend hoor, neem overal zelf wat mee naar toe, is helemaal niet erg
Mentos ja enkt terug aan keer in de tuin met fles cola, mentos en een raam wat ze daarna kon wassen omdat de fles was omgevallen*
Sorry ik ben nog redelijk nieuw en wist niet waar deze topic precies om draaide en wat sommigen bedoelden met spammen.Sorry, nu weet ik het , het zal niet meer gebeuren. Mijn excuses.