Als ik ook mee mag is zondag ook een geschikte dag voor mij, alleen 19 juni organiseren wij een puzzelrit voor de Corvetteclub, denk dat ik dan er niet tussenuit mag.
Grz Sabina
claud01
Geplaatst: 13-04-11 09:06
Dan lijkt mij 12 juni de beste optie. Is op zondag en dan is het nog geen vaderdag. Kan iedereen dan???
Ik vind dat we dan een andere dag, en desnoods andere maand moeten plannen. Zou het echt jammer vinden als er één of meerderen niet bij zijn. Mee eens?
Ben vandaag naar de westernstal White Socks geweest. Heb de eigenaresse gesproken. De zondag is een dag die daar absoluut niet kan. Heel misschien een enkele keer in de winter, maar in de lente/zomer/herfst is er zowieso geen mogelijkheid. Het hele programma zit daar nl vol op zondagen met clinics/wedstrijden en andere dingen.
Wat mij erg leuk lijkt is een Shire-rit die hier al een keer genoemd is. Maar ik begrijp dat niet iedereen wil/kan rijden. Is het dan geen slimmer idee om naar heel wat anders te kijken?
Ik zou wel willen maar is een beetje moeilijk allemaal.....
nikkielvis
Geplaatst: 14-04-11 08:00
Ik blijf het in de gaten houden en op het moment dat er een datum vaststaat kan ik vast wel
Jellie
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-11 10:41
Shirerit is wel gaaf maar heb toen een topic gelezen dat die dieren er slecht bij stonden. Weet niet of daar meerdere locaties voor zijn overigens. Jammer dat t op zondag bij White Socks niet kan. Een westernuitje lijkt me erg gaaf.
In het andere topic waar ik (en Renée) in klets is er 1 persoon die meerdere keren de Shire rit heeft gemaakt, volgens haar staan ze er nu na de verhuizing wel veel beter bij.
Western lijkt me ook wel erg gaaf. Ik zal straks in de pauze even google-en of er nog meer westerngerelateerde uitjes zijn die wel op zondag plaats kunnen vinden.
Stukje gecopieerd en geplakt : Ja hoor dat kan, de kosten bedragen vanaf 5 personen rond de 20 euro p.p. Ben je met minder wordt de prijs hoger (rond de 25 euro p.p.).
Ben je met 8 tot 12 personen bedraagt de prijs 17.50 p.p.
In ieder geval moeten de personen niet jonger zijn dan 10 -11 jaar.
Rijervaring is handig als we dit van te voren weten en een veiligheidshelm is natuurlijk verplicht.
Groeten, Rosworld.
Foto en verslag op bokt van dames en heren die al geweest zijn :
Ik heb via PB een heel leuke aanbod gekregen van een westernmanege die kennismakingsarrangementen hebben. Het klinkt erg leuk. 4-7 personen is 125 euro. Grotere groep kan ook. http://www.lonestar-westernstable.nl/LS ... gement.pdf
Vinden jullie dit een leuk idee? Manege ligt in Alpen a/d Rijn. Is dit voor iedereen te doen?