Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lot schreef:Hoe wil Jan ooit aan huis steken? Niemand heeft toch zon ketting aan het plafond?
xSOULSISTER schreef:Ik vind het erg knap dat jullie dit doen en fijn om te zien dat de dieren een 'goed' eind krijgen.
Vind het wel erg om te zien eigenlijk, dat schieten.
Jolliegirl schreef:_Lot schreef:Hoe wil Jan ooit aan huis steken? Niemand heeft toch zon ketting aan het plafond?
Steken kan overal he. Laagste gedeelte van je paard opzoeken. Zolang het hart klopt, stroomt het bloed er wel uit.
Gebeurt gewoon liggend. En hoe je daarna je paard wegkrijgt is vaak aan de eigenaar. Slepen/rendac.
Hopelijk is je vraag voldoende beantwoord?
Jolliegirl schreef:Maar het gevoel wat jij beschrijft maakt niet uit toch...Iedereen is anders, de een kan het wel aan, de ander niet. Dat heeft men maar te respecteren van elkaar.
Ik had dit ook nóóit van mezelf verwacht en kijk waar ik nu sta... tussen die mannen zelf te villen.
Geen haar op mijn hoofd die er 5 jaar geleden aan dacht eens te gaan kijken in een slachterij. Sterker nog, ik vervloekte die mensen.
Henj, nog tijd genoeg om na te denken! En er komen nog genoeg excursies, niets overhaasten dus.
_Lot schreef:Aha, okee, ik dacht al
Want thuis slachten zou wel een optie voor mij kunnen zijn, in de vertrouwde omgeving maar toch snel. Alleen kon ik me er geen beeld bij vormen...