Oh ja, jij beet zo erg nagels toch Jori? Volgens mij heb je daar een keer een foto van laten zien ! Net zoals die leuke foto's van je kamer Good memories
Schaatsen kan ik niet, bowlen moet wel lukken misschien hou ik het niet de hele tijd vol maar dat moet wel lukken denk ik!
In Nijverdal kun je eten en bowlen, superleuk! Ik weet niet hoe duur dat eten was maar het was lopend buffet geloof ik. Dat zit vast wel op andere plekken dus misschien zoiets opzoeken wat goed bereikbaar is? Of heeft Nijverdal ook een station
maargoed, ik hbe even het hele topic vlug doorgelezen..
in de kerstvakantie dus... ben dan als het goed is wel weer over operatie heen dus moet lukken. Moet dan wel even op tijd vrij vragen van het werk.
Verder ben ik niet echt voor schaatsen, voor mij ook geen succes met knieen...
Bowlen vorige week gedaan, was voor mijn polsen geen succes, maaar een keertje kan wel
Verder weet ik het niet meer..
Oja en groningen, zwolle o.i.d. is voor mij zeker geen probleem, kan er misschien wel iemand bij mij blijven slapen ofzo... ver weg opzich ook niet, stap wel in dezelfde trein als Jori en dan kom ik ook wel ergens... Om mij aan de andere kant van het land, mits het gratis is met OV... anders wordt het wel heel duur... ergens in brabant ofzo... en december is al zo duur
ja ik vind het best 1 dagje..komt mij ook wel prima uit *hihi, ik ben toch maar zo kort in nl dan...wil graag samen met woutje slapen * Maar dan kunnen we niet echt op stap na t eten...dan zou eventueel een workshop overdag ook wel kunnen toch? of eerst bowlen..dan wat eten..als ik moet autorijden en vanuit zwolle moet komen wil ik niet pas om 12 uur in de auto zitten t liefst en we zitten dan ook met de laatste treinen van mensen...