Ik had net een best wel goed idee bedacht. Iedereen pb't mij zijn adres/woonplaats/postcode. Ik vul alles in op google maps en kijk wat het centraalst is voor iedereen?
Ja sorry hoor ik vind het een beetje raar van jou en chantal dat jullie niet willen omdat er té weinig mensen zijn volgens jullie..
hoezow raar wij vinden het alleen wat leuker als er wat meer mensen komen inplaats van 5 ... beetje weinig de vorige meeting ware er ook maar 4 mensen ... het was wel super gezellig toen hoor alleen was wat leuker geweest als er wat meer waren
Bonnyyyyyy
Geplaatst: 24-11-10 14:11
kijk je kent elkaar dan wel meteen hoor!:) maar toch ik vind met meerdere leuk of we gaan gwn weer shoppen!
Ik wil best mee alleen als er wat meer mensen mee gaan ... Strand rit is super om te doen hoor maar met dit weer op het strand het zal wel kei hard waaien enz.... Ik vind het bes om te shoppen maar wil de rest het ook ?
het waaien valt echt wel mee hoor! In de zomer waait het ook vaak hart het is de hele week al wint stil hier, en een beetje wint. We zijn tog niet van suiker?
het waaien valt echt wel mee hoor! In de zomer waait het ook vaak hart het is de hele week al wint stil hier, en een beetje wint. We zijn tog niet van suiker?
oja, ik twijfel toch best wel over dat strand bij egmond hoor! Want dat ongeluk komt niet doordat ze hun paard niet in de hand konden houden, maar door drijfzand! En er stond ook nog iets over manege Groot waar wij heen willen.
En ik mag waaschijnlijk mee van mama
Bonnyyyyyy
Geplaatst: 24-11-10 22:21
wat en gedoe zeg ow sas ik zal me aderes gedoe even pb´en ! ik wil oo wel strandrit!