ja we willen iets nu binnen een korte tijd gaan afspreken want we zijn als zo'n half jaar bezig ofzo? maar inderdaad misschien dat we ergens wat paarden kunnen huren om een buitenrit te kunnen maken, maar wel grote kans dat het op die dag dat wij afspreken slecht weer is deze tijd van het jaar..
Ik weet dat in Noord-Limburg er verschillende ruiterroutes in kaart zijn gebracht met ook allemaal paardenhotels, maneges en paardenverhuurbedrijven. Dus dat is wel heel gezellig, maar natuurlijk wel in België (het stuk net onder Eindhoven zullen we zeggen).
ja ik denk dat we wel een beetje centraal in nederland moeten gaan zoeken voor iets..
Gini
Geplaatst: 16-01-11 23:37
Maar is er zoiets niet in Nederland? Echt zo een paardengebied met allemaal op elkaar aansluitende ruiterroutes, paardenhotels,... dan kunnen we er zelfs een dagtocht ofzo maken.
Ik ben een keer in ede geweest met de ponyclub,en daar is een stal waar je je eigen paardje mee naar toe kan nemen om daar te verblijven voor een paar dagen maar je kan er ook pony's huren zeg maar.. Maar weet niet of ze dat het hele jaar doen.. Je kunt daar heerlijk door het bos rijden.. En een stukje crossen..
gratis reizen op zondag? Ik heb gisteren toch echt moeten betalen en ben gecontroleerd en conducteur zei niets over gratis reizen weet niet of dat wel zo is..... (wil geen boete namelijk..)
_Marinke_
Geplaatst: 17-01-11 10:35
De conducteur hier heeft het vorige week luid in de trein aangegeven bij het controleren Het is ook in het nieuws geweest.
Leuke idee-en allemaal. Hengstenkeuring den bosch wil ik zowiezo nog een keer heen. Maar dichterbij heb je ook de zwolle stallion sho. Jammer dat we daar niet aan gedacht hadden, want dat was tot gisteren;-)....
Naja, reelaer is zeker goede optie en in de zomer hebben ze zelfs ijslanders staan van stal kandia (www.kandia.nl)
Komende twee weken, mh, wordt moeilijk. Dit weekend zowiezo niet en volgende week heb ik eigenlijk ook al iets.....blijf dit zowiezo volgen.
Rider01
Geplaatst: 17-01-11 12:26
ik blijf dit ook maar volgen.. Kan eigelijk pas mee als ik m'n rijbewijs heb, hopelijk duurt dat niet al te lang meer...
Ik had t reelear gemaild met de vraag wat de mogelijkheden zijn. Maar een (mid)dagrit doen ze niet. Wel hele weekendtochten en alles... Echter zeiden ze tegen mij of stal de eik in Holten anders niet wat is. Die organiseren hier op de holterberg wel gewone buitenritten (er rijd dan ook een ervaren ruiter van hun mee). De holterberg is erg groot, gigantische mooie natuur (je bent echt even weg & het is er rustig). En het ligt zon beetje in mijn voortuin, dus daarna een kop thee of lekkere warme choco melk kan dus lekker goedkoop! Moet ik het uiterraad wel even met mijn vriend overleggen