Wie gaat/gaan er nu foto's maken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chaos schreef:Hee!
ZONDAG 14 NOVEMBER 2010!!!
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Deelname aan de rit op zondag 14 november as. is geheel op eigen risico!
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ter info:
De verzamelPLAATS is het voorterrein van de Waaij, of de Waaij zelf. Het voorterrein is verhard, de rest is gras/water. Beiden bieden meer dan genoeg ruimte voor een groep paarden/pony’s.
De verzamelTIJD is 12.45uur!
De weersomstandigheden die ik tot nog toe kan vinden luiden 70% kans op neerslag, maar niet veel neerslag. Dat is dus niet zo erg. Verder zal het redelijk waaien! Hou hier rekening mee met kleding ed.
Er wordt NIET gegaloppeerd! Van de week was het veels te glad en nat al, ik ga voor de rit nog een keer kijken maar ik verwacht niet dat het dan beter is…
We gaan alleen als het veilig en verantwoord is om te gaan! Het kan dus zijn dat de rit op de dag zelf nog geannuleerd wordt in verband met slechte weersomstandigheden.
Ik zal sowieso een bericht plaatsen over het wel of niet doorgaan van de rit. Dit zal zowel te lezen zijn in dit topic, als in [HK] Bokkers westervoort/duiven/zevenaar/arnhem/didam & omstreken .
Het is ieders EIGEN verantwoording dit te lezen alvorens ze vertrekken!!!!!
Ik ga namelijk niet iedereen afbellen.
Extra info:
Deelnemers van wie ik ZEKER weet dat ze mee gaan:
Ruiters, begeleiders en paarden.
- Boktaccount : Chaos
- Naam : Nikki
- Paard : Agossie
- Gestald in/bij : Stal EindeLoo’s, Loo
-Boktaccount : RCHLKKE
- Naam : Rachel
- Paard : Impala
- Gestald in/bij : Heilweg, Duiven.
-Boktaccount : Abigailabby
- Naam : Abby
- Paard : Co
- Gestald in/bij : Velp, komen met trailer naar Stal EindeLoo’s.
-Boktaccount : Cha_rity
- Naam : Charity
- Paard : Vronie
-Boktaccount : Marletjj
- Naam : Marle
- Paard : -
-Boktaccount : xAylie
- Naam : Ayla
- Paard : ?
- Gestald in/bij : ?
-Boktaccount : Max-ruiter
- Naam : Max
- Paard : Tornado
- Gestald in/bij : De Landsmaat, Groessen
-Boktaccount : Pindanootje_
- Naam : Irene
- Paard : Nibb-It
- Gestald in/bij : Zevenaar, Stal Wildenbeest
-Boktaccount : CennaMitch
- Naam : Cenna
- Paard : Mitch – van Marieminime
- Gestald in/bij : Loostraat, Loo
- Begeleider : Marie, op fiets.
-Boktaccount : ×Mich×Rocky
- Naam : Michelle
- Paard : Rocky
- Gestald in/bij : De Landsmaat
-Boktaccount : DUDIEFOREVER
- Naam : Amanda
- Paard : Dudie
- Boktaccount : S_Evelyne
- Naam : Sanne
- Paard : Image
-Boktaccount : 0316Meisjj
- Naam : Silke
- Pony : Iris
- Gestald in/bij : Pannerden
Marle en Ayla, gaan jullie nog mee, met pony's of met de fiets??![]()
Hoop dat je wat hebt kunnen regelen met de pony's!
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dan wil ik graag van onderstaande Bokkers weten of ze nog meegaan.
Van Daphne krijg ik als het goed is woensdag bericht.
-Boktaccount : Daphne1997a
- Naam : Daphne
- PONY : Izasotka of Ismaya of Oemie
- Gestald in/bij : Emmerich (Duitsland) Komt met trailer naar de Waaij!
Lemanthia, heb jij nog iemand kunnen regelen die mee wil?
-Boktaccount : Lemanthia
- Naam : Lemanthia
- Paard : Tripper
- Gestald in/bij : De Nijgraaf, Westervoort
Verder staat het vrij je nog aan te melden:
-Boktaccount :
- Naam :
- Paard :
- Gestald in/bij :
De RIT:
De rit begint dus om 13.00 uur. Dan verwacht ik dus dat de meesten er zijn. Vertragingen kunnen met mij worden doorgebeld/ge-smst of met andere Bokkers. 06-38190511 is mijn mobiele nummer.
Ik wil een gezellige en veilige rit. Cap is verplicht. Ik organiseer de rit, daarom voel ik mij ook verantwoordelijk. Verder kennen jullie je paarden het beste, controle gewenst. Haha!!
Totale tijdsduur van de rit zal zo’n anderhalf uur zijn!
LEES DIT EVEN:
De Route is nog niet bepaald. Suggesties zijn hard welkom. Het liefst de wat rustigere, bredere wegen. Of routes langs Betuwe, de dijk enzo!!
Verder vind ik veiligheidshesjes een goed plan. Ik rijdt voorop en wil er dus ook een dragen, maar ik kan me niet heugen dat ik ze heb. Wel weet ik van onze overburen dat ze ze hebben, ga ze om half 6 bellen om te vragen of ik die mag lenen! Marie, jij wilt dus ook een hesje dragen, nog meer mensen? Het liefst zou ik de achterste combinatie ook met een hesje aanzien. We zijn met een grote groep namelijk!!
Liefs, Nikki
Chaos schreef:Chaos schreef:Hee!
ZONDAG 14 NOVEMBER 2010!!!
Deelname aan de rit op zondag 14 november as. is geheel op eigen risico!
Ter info:
De verzamelPLAATS is het voorterrein van de Waaij, of de Waaij zelf. Het voorterrein is verhard, de rest is gras/water. Beiden bieden meer dan genoeg ruimte voor een groep paarden/pony’s.
De verzamelTIJD is 12.45uur!
De weersomstandigheden die ik tot nog toe kan vinden luiden 70% kans op neerslag, maar niet veel neerslag. Dat is dus niet zo erg. Verder zal het redelijk waaien! Hou hier rekening mee met kleding ed.
Er wordt NIET gegaloppeerd! Van de week was het veels te glad en nat al, ik ga voor de rit nog een keer kijken maar ik verwacht niet dat het dan beter is…
We gaan alleen als het veilig en verantwoord is om te gaan! Het kan dus zijn dat de rit op de dag zelf nog geannuleerd wordt in verband met slechte weersomstandigheden.
Ik zal sowieso een bericht plaatsen over het wel of niet doorgaan van de rit. Dit zal zowel te lezen zijn in dit topic, als in [HK] Bokkers westervoort/duiven/zevenaar/arnhem/didam & omstreken .
Het is ieders EIGEN verantwoording dit te lezen alvorens ze vertrekken!!!!!
Ik ga namelijk niet iedereen afbellen.
Extra info:
Deelnemers van wie ik ZEKER weet dat ze mee gaan:
Ruiters, begeleiders en paarden.
- Boktaccount : Chaos
- Naam : Nikki
- Paard : Agossie
- Gestald in/bij : Stal EindeLoo’s, Loo
-Boktaccount : RCHLKKE
- Naam : Rachel
- Paard : Impala
- Gestald in/bij : Heilweg, Duiven.
-Boktaccount : Abigailabby
- Naam : Abby
- Paard : Co
-Boktaccount : Cha_rity
- Naam : Charity
- Paard : Vronie
-Boktaccount : Marletjj
- Naam : Marle
- Paard : -
-Boktaccount : xAylie
- Naam : Ayla
- Paard : ?
- Gestald in/bij : ?
-Boktaccount : Max-ruiter
- Naam : Max
- Paard : Tornado
-Boktaccount : Pindanootje_
- Naam : Irene
- Paard : Nibb-It
- Gestald in/bij : Zevenaar, Stal Wildenbeest
-Boktaccount : CennaMitch
- Naam : Cenna
- Paard : Mitch – van Marieminime
- Gestald in/bij : Loostraat, Loo
- Begeleider : Marie, op fiets.
-Boktaccount : ×Mich×Rocky
- Naam : Michelle
- Paard : Rocky
-Boktaccount : DUDIEFOREVER
- Naam : Amanda
- Paard : Dudie
- Boktaccount : S_Evelyne
- Naam : Sanne
- Paard : Image
-Boktaccount : 0316Meisjj
- Naam : Silke
- Pony : Iris
- Gestald in/bij : Pannerden
Marle en Ayla, gaan jullie nog mee, met pony's of met de fiets??![]()
Hoop dat je wat hebt kunnen regelen met de pony's!
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dan wil ik graag van onderstaande Bokkers weten of ze nog meegaan.
Van Daphne krijg ik als het goed is woensdag bericht.
-Boktaccount : Daphne1997a
- Naam : Daphne
- PONY : Izasotka of Ismaya of Oemie
- Gestald in/bij : Emmerich (Duitsland) Komt met trailer naar de Waaij!
Lemanthia, heb jij nog iemand kunnen regelen die mee wil?
-Boktaccount : Lemanthia
- Naam : Lemanthia
- Paard : Tripper
- Gestald in/bij : De Nijgraaf, Westervoort
Verder staat het vrij je nog aan te melden:
-Boktaccount :
- Naam :
- Paard :
- Gestald in/bij :
De RIT:
De rit begint dus om 13.00 uur. Dan verwacht ik dus dat de meesten er zijn. Vertragingen kunnen met mij worden doorgebeld/ge-smst of met andere Bokkers. 06-38190511 is mijn mobiele nummer.
Ik wil een gezellige en veilige rit. Cap is verplicht. Ik organiseer de rit, daarom voel ik mij ook verantwoordelijk. Verder kennen jullie je paarden het beste, controle gewenst. Haha!!
Totale tijdsduur van de rit zal zo’n anderhalf uur zijn!
LEES DIT EVEN:
De Route is nog niet bepaald. Suggesties zijn hard welkom. Het liefst de wat rustigere, bredere wegen. Of routes langs Betuwe, de dijk enzo!!
Verder vind ik veiligheidshesjes een goed plan. Ik rijdt voorop en wil er dus ook een dragen, maar ik kan me niet heugen dat ik ze heb. Wel weet ik van onze overburen dat ze ze hebben, ga ze om half 6 bellen om te vragen of ik die mag lenen! Marie, jij wilt dus ook een hesje dragen, nog meer mensen? Het liefst zou ik de achterste combinatie ook met een hesje aanzien. We zijn met een grote groep namelijk!!
Liefs, Nikki
xAylie schreef:ik neem ook wel een hesje mee, heb ik vast wel.
en ohja, ik loop bij de stoet, omdat ik mijn pony met bijrijdertje er niet alleen tussen laat lopen, dan heb je kans dat ze omdraait en stil gaat staan wachten tot ik weer naast der sta.
hoop dat het door kan gaan ! ben eerst even aan het regelen dat ik zoiezo een trailer kan meenemen, endan laat ik weten of ik echt mee kan gaan met de pony's.
ik neem er trouwens 2 mee, ivm dat ik vera niet alleen op de trailer wil hebben, die andere neemt marle mee aan de fiets/hand voor mij op de buitenrit, is zo mak als een lammetje