Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als je zou moeten afhaken Maya Maar ik ben natuurlijk niet de persoon die wagenziek is, maar weet dat het erg vervelend is als je dat hebt
Zolang we het gewoon easy aan doen, zal dat toch geen probleem moeten zijn, Letiets?
En Maya, Multivla's zijn zo spuuglelijk (en pikken "mijn" parkeerplek hier voren in )
Maarja als Miranda zich echt heel belabberd voelt door dat pilletje is het ook niets he.. Misschien is het dan eerlijk om halverwege om te ruilen ofzo? Dat eerst Mir een stuk voorin gaat en daarna Letiets (of andersom).
Vind het echt vervelend, weet niet hoe het is om wagenziek te zijn maar ik hoop dat we een geschikte manier kunnen vinden om allemaal op een frisse en fruitige manier in Friesland aan te komen.
Zoals het er nu uit ziet, hoeven jullie mij niet in Breda op te halen. Heb dan één werkcollege staan en die skip ik dan voor een keertje. Mocht het rooster alsnog veranderen, dan laat ik dat weten.
Ik heb even geen zin om alles terug te lezen, maar hoe laat wilde we vertrekken? Ersiel moet tot 17u werken, die is rond half 6 thuis denk ik, ik tot 16u en dan ben ik 16.01 thuis
Wordt erg krap, want ben ook wel eens pas om kwart voor 6 thuis (drukte in Middelburg). Maar kan vrijdag wel even vragen of ik die vrijdag om 8 uur kan beginnen Zodat ik een half uurtje eerder weg kan Denk dat het geen probleem is, dus dan is 6 uur ook makkelijk haalbaar voor mij