Durft iedereen eigenlijk wel bij mij te slapen? Mijn ma is een beetje vreemd, dat jullie het alvast weten
Hmm Mel, ik durf eigenlijk niet bij jou te slapen, dat wordt wat 3 september 's Weekends slaap ik trouwens vaker ergens anders dan thuis dus ik ben ook wel wat gewend
Ik heb een lijstje gemaakt met dingen die we kunnen doen... 's Middags: Mini Mundi (Madurodam van Zeeland met een paar attracties erbij) / Kermis (die is dan ook geloof ik) / Bowlen / Midgetgolf (LEUK! )
Eten: wokken (niet heel goedkoop, wel lekker) / frietjes eten / Cine Café (eetzaak in de bios)
's Avonds: Bios / Uit / Kermis (weet niet 100% zeker of dat dan is, maar dacht het wel...)
Als iedereen even aangeeft wat hem/haar het leukst lijkt... Of iets anders bedenkt, er is vast nog meer te doen!
Midgetgolfen en bowlen kan ik allebei echt niet, is wel leuk om te doen Mini Mundi ken ik niet, kermis kan hier ook, dus dat zou mijn laatste idee zijn... Wokken is leuk! Maar ik ben daar verder heel makkelijk in, patat is ook goed Kun je leuk uitgaan in Zeeland? Dan ben ik voor uitgaan
Okee, en nog eventuele andere ideeen? Sowieso neem ik aan dat we niet al om 8 uur weggaan, dus we kunnen nog wel iets leuks voor in de tussentijd bedenken?
Van 14 augustus ja, lijkt me verstandig om het een beetje vroeg te doen? Of nouja vroeg... ik dacht aan 11/12 uur bij Mel? En dan tot 's avonds, misschien uitgaan en er konden dan nog mensen blijven slapen als ze wilde?