Ik stap uit de meeting meiden. Wordt voor mij te ver.
cocktailtime
Geplaatst: 16-07-10 17:18
oke,, liever niet arnhem dan. ik kijk net even op ns van 25 juli tot 22 augustus is er werk aan het spoor tussen nijmegen en arnhem. daar worden bussen ingezet en weet ik veel wat. ik heb daar liever niet zo'n zin in dan
Lydia_
Geplaatst: 16-07-10 17:19
Cynthia jij en Mies gaan toch naar elkaar in de vakantie? Kunnen jullie niet samen reizen op die dagen als jullie dat leuk vinden?
cocktailtime
Oorzaak nieuwbouw station Arnhem Reisadvies Maak gebruik van de omreisroute of de bussen: omreisadvies per trein:
reis tussen Zwolle/Deventer en 's Hertogenbosch of verder via station Utrecht Centraal reis tussen Nijmegen en Utrecht Centraal via station 's Hertogenbosch bus in plaats van trein:
tussen Arnhem en Nijmegen rijden Snel- en stopbussen ga eerder op reis:
houdt rekening met extra overstappen en een langere reisduur de laatste aansluitingen kunnen niet worden gegarandeerd Extra reistijd een uur tot anderhalf uur
_Judith
Echt? Ah oliebol!
Maar Utrecht ligt ook niet zo 'centraal' eigenlijk...
voor mij hoeft het ook niet persee utrecht te zijn. utrecht ligt voor mij ook totaal uit de buurt. eindhoven is ook wel leuk om naartoe te gaan? ik weet niet of dat centraal ligt voor iedereen. als jullie naar arnhem gaan dan ga ik helaas niet mee.
den bosch is voor mij ook wel te doen, ik hoef dan alleen op zutphen over te stappen...
Rochelle, wat zou voor jou te doen zijn dan?
ROCHELLEx
Geplaatst: 16-07-10 18:24
ik vond utrecht wel een goeie, maar ik lees gewoon stilletjes mee en dna kijk ik waar jullie uiteindelijk uitkomen en dan kijk ik tegen die tijd wel of ik meega!
arnhem valt voor mij af. er is werk aan het spoor tot 22 augustus.. vanuit onze richting. dus dan moet ik met bussen gaan werken en dat vind ik minder. ik wil wel naar utrecht! of den bosch of eindhoven?
Anoniem
Geplaatst: 18-07-10 02:07
Lyd, [plaats] ligt onderin Noord-Brabant en is heel leuk om te shoppen zegt iedereen maar ik vind er niets aan. Maar denk dat velen dat hebben bij hun eigen stad? En we hebben een Zara.
Ik mag niet alleen met de trein, en ook niet als Cynn er is want mijn ouders willen niet dat ik (wij?) alleen gaan.
Ik denk dat ik Utrecht misschíen nog overgehaald krijg om alleen heen te gaan, maar reken er maar niet op.. En sowieso moet ik als het deze vakantie nog is ver van tevoren weten welke datum, om te zien of ik mogelijk nog vrij kan krijgen.