Jammer Suuz!Volgens mij klopt dat idd Karin! Voor de liefhebbers heb ik evt. wel taartdozen, maar wel tegen vergoeding want die rotdingen kosten me elke keer weer meer
Annemiek, tuurlijk tegen betaling Maar ik hoef er geen Gaan we nog bbq-en na afloop?Heb gister nog nieuwe HdeB gereedschap gekocht
BBQ is goed plan maar moet ik ff met Berend overleggen. Zijn al zo weinig samen thuis dat ik niet weet of hij dat gaat waarderen.
BBQ is leuk maar aangezien ik net Nanka meerij (of zij met mij) moet ik wel even weten of zij wil bbq-en.
claud01 schreef:BBQ is leuk maar aangezien ik net Nanka meerij (of zij met mij) moet ik wel even weten of zij wil bbq-en.Ik ga na de tijd liever naar huis.Annemiek: Ik wil graag zo'n taartdoos van je kopen.
Annemiek hoest met het handje?Kan je nog bakken? Dames, gaat alles nog steeds door?12.30u bij Karin?Wie nu wel en wie niet?
Ik zet het hier wel neer:Broekdijk 61a7663 TH ManderLange oprijdlaan en er staat een bord met hooi en stro aan de weg, 61 geeft ie al aan bij de buren Dus je rijd of te ver, of je denkt dat je er bent en je moet nog 200 m
Oh, als iedereen thee/ koffie lust, dat is simpel, ik heb niet van alle drank wat in huis..............