Gina schreef:Ik vermoord jullie allemaal en dan spoel ik jullie door in de wc.Gina schreef:ik doe jullie door de blender heenNu durf ik niet meer
ik sta ahter enya maar gina dan moete we maar naar een hele eng en donker bos waar niemand de weg weet
haha oh, ik wel. ik ben heeel lekker! En ja hoor Enya! We nemen wel emmers water mee, dan gooien we Gina nat, en dan rennen ew heel hard weg
Enya schreef:Maar wat doen we? Strandrit of Apenheul? En in de meivakantie?Murdock mag ik niet meenemen denk ik Strandrit lijkt me wel leuk, alleen in de meivakantie kan ik niet, dan zit ik op texel.Of jullie moeten daarheen willen komen
Haha, maakt mij niet uit! Vind apenheul en strandrit allebei leuk! Alleen ik zal dan wel een paardje moeten huren daar!
Meiden meiden meidenik heb het er net met m'n moeder overgehad en we mogen eventueel met z'n alle in tentjes in de achtertuin slapen bij mij
haha dat is best wel leeuk. meivakantie kan ik wel, alleen ik kan dan niet al paardrijden, dan zit ik nog met mijn arm..
oo gina, ik zit nu even te kijken hoelang het is naar jou, 2,5 uur. Naar Obdam dan, dan nog met de bus denk ik?
Wat gaan we nu doen die hoge veluwe rit was toch leuk idee?Dan zitten we ook niet met trailers en (onder andere ik) als vliegende mensen
Strandrit lijkt me top, dan kan ik ook makkelijker regelen. Omdat me vader me nog een strandrit heeft belooft, en als ik zeg dat jullie gewoon meiden van ponykamp zijn. Dan mag het zowieso wel.