16 mei ben ik aan het inpakken voor studiereis naar Kalmar. En 23 mei ben ik net een dag terug of kom ik zelfs terug die ochtend ( oftewel, ik rol direct mijn bed in. )
2 mei kan ik anders ook niet hoor. Kunnen we het niet ergens in juli doen? Waarom moet het zo snel, het is leuker als we het niet zo snel en vaak achter elkaar doen, anders wordt het te gewoon...
juli wordt voor mij nu al heel moeilijk heb al bijna elke zondag wat te doen en ik vind het wel leuk om het in mei te doen dat is volgende maand pas? zo snel achter elkaar vind ik dat niet hoor.. als we 3 potjes doen is het 22 euro p.p. dat kan iedereen in een maand (of als we 30 mei gaan 2 maanden)toch wel sparen?
wat je ook krijgt is dat sommigen het gaan vergeten wat anders plannen en dan afzeggen als je het zo ongelooflijk ver vooruit plant, zag je deze meeting ook..
Natalie1993
Geplaatst: 02-04-10 11:11
[Komt echt supersuperaso binnenvallen] Marjoow zei laatst in een ander topic iets over het lasergamen in Utrecht. Had er niets over gehoord, maar dat is mega toevallig, ik woon daar écht op de hoek! Dus als jullie het niet erg vinden, zou ik dit keer graag meewillen, aangezien het een halve minuut lopen is. En shoppen is ook leuk! Komen er hier meer uit Utrecht of niet? [zie Suuskipje uit Utrecht, haha] Als jullie het liever niet willen, geen probleem, begrijp ik.